Gå til innhold

Allods Online

Anbefalte innlegg

basert på rage of mages? øøø det må være feil, spillet har kansje fått inspirasjon av det, men spillet er basert på allods. et gammelt russisk RPG.

og eg trodde adolf orcen var tatt vekk eg :o eller kansje det var bare på den amerikanske versjonen, noen som ikke likte det helt :p

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

damn...jeg har en gammel gpotato account jeg lagde for lenge siden, men jeg husker ikke mitt "secret answer" så jeg kan forandre på account details osv...er det noen måte jeg kan få sendt de en mail? står bare "coming soon" under help... -_-

Lenke til kommentar

å ja, i så fall er den basert på rage of mages ja. visste nok ikke det :p

og forskjellen mellom EU client og US client er at du kun får tilgang til eu server på eu client og kun us på us client. også passer kun accounten fra eu til eu og us til us.

vet ikke kosen du får accounten din tilbake derimot, aldri prøvd

Lenke til kommentar

Lesten ettopp noe veldig lite givende på us forumet, prisene på itemshop kommer til å være helt absurd. Faen ta altså, spillet var visst for godt til å være sant :( Krysser fingrene for at de har gjort en aldri så liten feil.

http://allods-forum.gpotato.com/viewtopic.php?f=5&t=8847&sid=97d60ec6ad18c0186b0efb2a921a14c5&start=80

http://allods-forum.gpotato.com/viewtopic.php?f=5&t=8826&p=76504&sid=97d60ec6ad18c0186b0efb2a921a14c5#p76504

Endret av Crispin
Lenke til kommentar

huff, nei det høres ikke bra ut. håper det blir som en del av de sa at de vil senke prisene som er stor sjanse for at de gjør visst ingen vil kjøpe noe.

men du må huske at tingene i cash shopen er også tilgjengelig gjennom å spille spillet, bare at då er de seff vanskeligere å få tak i. sånn som bagger, questene for dem er noe drit, men forsatt mulig å slippe å kjøpe dem i cash shop.

men vi får se når cash shopen åpner i europa, kan hende de har andre priser og da.

Endret av KraniC
Lenke til kommentar

huff, nei det høres ikke bra ut. håper det blir som en del av de sa at de vil senke prisene som er stor sjanse for at de gjør visst ingen vil kjøpe noe.

men du må huske at tingene i cash shopen er også tilgjengelig gjennom å spille spillet, bare at då er de seff vanskeligere å få tak i. sånn som bagger, questene for dem er noe drit, men forsatt mulig å slippe å kjøpe dem i cash shop.

men vi får se når cash shopen åpner i europa, kan hende de har andre priser og da.

Ser ut til at det er patching på vei ang de mest kritiske tingene (ressurection debuff og prisen på "perfume" som fjerner den).

Ser ikke ut som noe setter en stopper på spillelysten hos folk, det er nå 1500 i kø på serveren ;p

Lenke til kommentar

øøøøø no er eg litt lost her, skulle inn på allods no og kom som nr 980 i kø? første gang eg har hatt kø der og klokken er halv 2 om natten. de må plutselig ha fått mange nye spillere.

gleder meg til de nye serverne kommer :p

Europeiske serveren ja. Har hatt ~1500 kø siden tidlig på kvelden. Beste er jo at "kø" er noe overdrevet, jeg (og mange andre) blir sparket ut av køen med jevne mellomrom, så det er rett og slett ikke mulig å få spilt. Litt synd, men jeg har forsåvidt alt svidd av fatigue for dagen, så plages ikke voldsomt.

Lenke til kommentar

ja de har sagt det kommer flere i nær fremtid.

men den køen som er nå sier noen på forumet er pågrunn av en server feil, så den vil trolig bli rettet snart og då kommer mann inn med en gang.

synes det var litt mystisk at plutselig helt ut av ingenting ble det så svær kø.

Lenke til kommentar

no kom eg rett innpå så det må jo ha vært server feil? kan ikke mene at det er flere som spiller 4 om natten enn som spiller 12 om ettermiddagen? :p

Viste seg at "1500 i kø" var alle som ville spille akkurat da. Serveren var nemlig nede, mens login var tilgjengelig. Må lure på hva de tenker på der borte -.-

Lenke til kommentar

Alle som klager over Fear of death, klarer de ikke vente 51 minutter, eller har jeg misforstått, varer Fear of death etter 51 minutter også?

(lastet ned spillet i går, og er bare i lvl 8, så har ikke opplevd Fear of Death enna, kan noen forklare?) :whistle:

(vet at Fear of death varer i mindre en 51 minutter i lavere lvl en 40, mne bare et eksempel)

Endret av Whispman
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...