Gå til innhold

Allods Online

Anbefalte innlegg

Naiits, søkte litt rundtom og fant ut at det var en del som hadde problemet. ingen visste egentlig hva feilen var, men mange fant ut at et løste seg etter å vente en liten stund, de fleste nevnte bare noen timer. i tilegg så skrev den ene GM'en dette:

"Please first ensure you are using the European game client and have a valid gPotato.eu account.

Please remember to clear your computer's temporary directory, completely remove any older clients, and confirm you are able to log into our portal gPotato.eu.

~~~

Please ensure there are no Firewall, Anti-virus, or other Connection related issues:

Please ensure the following files are allowed through your firewall/Anti-Virus (these are located in your gPotato.eu directory):

AOgame.exe

Launcher.exe

Please ensure the following ports are allowed:

* TCP/IP 6970

* TCP/IP 9390

* TCP/IP 9340

* TCP/IP 9350

* TCP/IP 9351

* TCP/IP 9352

* TCP/IP 9353

Should this fail to resolve your issue, submit an email with email to [email protected]

Including your email history and your system's DXdiag:

1. click on "START"

2. click "run"

3. type in "dxdiag" and click "OK"

4. check through all of the tabs as test information is listed on the bottom

5. click "Save all Information..." and save the text file to a location of your choice

~~~"

og Frode789, ja spillet deler sine likheter med wow som du sier, men det har mange ting i seg som gjør seg unik, som for eksempel astral ship og astral PvP. du bør teste ut så vil du se om det er noe deg.

menmen liker no wow og eg, selvom eg sluttet med det. men håper du vil like spillet i værtfall ;)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Nettopp, og akkurat derfor mener jeg de burde prøvd å gjøre GUIen mer unik, ikke bare copy-paste fra WoW. Fordi da vil flere faktisk prøve ut spillet, i steden for å avskrive det med en gang de starter det opp, som en "wow-clone". Så egentlig skyter de selv i foten med det =) Bare min mening da ^^

Lenke til kommentar

flott :D

spiller du på empire eller league? visst du spiller på league så er det bare å whispre, heter Sharun.

og meg og noen andre spillere lagde nettopp en guild som heter semper fi som er latinsk for always faitfull så om dere vil kan dere alle gjerne få bli med :D

Lenke til kommentar

spiller du på empire eller league? visst du spiller på league så er det bare å whispre, heter Sharun.

og meg og noen andre spillere lagde nettopp en guild som heter semper fi som er latinsk for always faitfull så om dere vil kan dere alle gjerne få bli med :D

Jeg hadde "account is inactive" problemet, og fant ut av at ikke meldingen betyr det som står. Det betyr at du f.eks har skrevet feil brukernavn eller passord.... Jeg prøvde med "nickname" eller hva det nå heter, og fikk den meldingen - antok da at noe annet var galt. Senere prøvde jeg med "gPotato ID" (som er og må være forskjellig), og vips, så var jeg logget inn. Snodig system :/

Lenke til kommentar

Jeg fikk også samme feil mld når jeg skrev feil passord, blandet eu og us kontoen. De to eventene som guildet mitt på us siden har planlagt og gjennomført har vært midt på svarteste natta for meg, så det ser egentlig litt dårlig ut for fremtiden min der. Tror jeg slenger opp en character på eu også, gibberling selfølgelig :D

Lenke til kommentar

ah, sikkert en feil i deres system som gjør at den feil meldingen kommer når det egentlig skulle stått feil brukernavn eller passord, men godt å se at folk begynner å komme seg innpå.

og crispin, eg kan se kosen det kan være litt stress å spille på US serveren når de har slik tidsforskjell. litt kjedelig å ikke få være med på guild events.

men håper eg får spillt med noen av dåkkar, muligens ta OF (første instance) sammen? :D

er forløbig lvl 8.

Lenke til kommentar

Har brukt nesten en time på å velge navn, og customize characterne, for det er ikke bare en, men tre små gibberlings jeg "styrer".

Hvilken lvl er OF? Jeg laget meg en(tre) warrior. En koselig liten fjott som slår, en liten tøffing som holder skjoldet, og ei lita søt kjerring som skyter med bue.

Endret av Crispin
Lenke til kommentar

Spiller på league. Er en Druid eller hva det nå heter. Er i lvl 5. Navnet er ''VettaFaen'' B)

Lenke til kommentar

ja navn er alltid en bitch, alltid noen som tar nickene mine, så sykt plagsomt :p

gleder meg til å se de 3 små giblingsene dine.

OF er vel fra 10-11 og oppover mener eg. veldig kort instance egentlig, men forsatt veldig gøyt. er dessvere det eneste instancet eg har vært i for eg ga meg på lvl 15 grunnet at de slettet alle chars for open beta.

og godt at du og joiner larzen.

legger deg til friends list naiits, du hadde et litt flott navn i tilegg :p

er bare en ting som eg synes er litt irriterende med allods, det at man kun har 1 server hvor man ikke kan lage spillere fra begge sider, så når man har en league spiller så kan man ikke lage en empire, men fant ut at eg ikke gadd å legge meg opp i det i og med at eg bare kan lage en account til.

huh, morsomt. her klagde eg akkurat på at det kun var 1 server så leste eg på siden deres at de skal lansere flere snart. delt i 2 engelske, 2 franske og 2 tyske. (russerne har egen client) så då kan man nok ha league på ene serveren og empire på andre. seier :D

Endret av KraniC
Lenke til kommentar

Hvilken lvl er OF? Jeg laget meg en(tre) warrior. En koselig liten fjott som slår, en liten tøffing som holder skjoldet, og ei lita søt kjerring som skyter med bue.

Ah, du glemte at når det skal skytes med bue så må han som slår hjelpe til med å spenne den, da de ikke får til alene. ;)

(Ja, jeg spiller også gibbers)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...