Gå til innhold

Allods Online

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

ka som er huff med gibblings (eller ka de het) sykt geniale små skapninger :p

og dessvere så vet eg ikke om noen beta keyer, men vil uansett foreslå at du venter til open beta i og med at alle characters i closed beta vil bli slettet om noen dager. vet ikke nøyaktig når closed beta stenger, men det er snart.

Lenke til kommentar

vel då har open beta startet så alle som har en gpotato account kan spille fritt og ingen characters vil bli slettet etter denne testen. så håper mange vil joine her då.

eg spiller på league siden som en kanian paladin som heter sharun så er bare å gi meg en whisper visst det er noen som vil spille ;)

Lenke til kommentar

Jeg har registrert meg på hjemmesiden til Allods og trykt på download-knappen som står på forsiden der. Har installert spillet og alt slik. Får startet spillet, men kommer meg ikke online :(

Er det noe jeg gjør feil? Skulle jeg installert en annen ting eller noe?

Lenke til kommentar

hmmm nei ikke som eg vet om, den oppdaterte seg helt fint og alt? og du har account? i så fall hvilken feil melding får du når du prøver å logge på?

Har tilsvarende problem (på to maskiner med forskjellig OS og setup, no less) - klarer ikke koble seg til account serveren.

Antok at serverne ikke var oppe enda, men det stemmer kanskje ikke?

Lenke til kommentar

Nå har jeg installert spillet på nytt igjen. Denne gangen fikk jeg en ny feilmelding. ''Your account is inactive''. What to do? Har aktivert brukeren ved å klikke på linken jeg fikk i mailen og det styret. Er det noe jeg må gjøre for å linke gpotato-brukeren min opp mot Allods eller noe slikt?

Dette begynner å bli frustrerende <_<

Lenke til kommentar

hmm veldig merkelig, lagde du accounten på allods sin side? selvom det ikke skal ha noe å si i og med at den bare sender deg til gpoato sin.

en annen ting er om du har en eu account og eu versjon av spillet så du ikke har eu account og us versjon av det. men skal ta å søke litt rundt å se ka eg finner.

Lenke til kommentar

Har nå sett på en del screens\videos fra spillet. Jeg har ingenting i mot spill som tar elementer fra WoW, eller ligner for den saks skyld. Noe likheter er det vanskelig å komme unna. Men dette da?! UI, character design, det oser jo WoW.. Men men, kanskje gameplayet er radikalt annerledes?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...