Gå til innhold

Allods Online

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

ah nei då kan du nok ikke spille eu versjonen, men du kan jo forsatt teste spillet. versjonene er prikk like

edit: så visst ikke innlegget ditt frode så eg svarer heller på det no. cash shopen kommer med i beta'en neste uke så eg skal fortelle litt om den da, men sånn som det har blitt fortalt av utviklerne er cash shoppen for å selge ting man ikke trenger og ting som enkelte kansje ønsker å kjøpe for de ikke vil gå gjennom alt strevet med å skaffe det i spillet.

de fleste av tingene skal man kunne få gjennom å spille spillet og en som kjøper ting i cash shoppen kan ikke bli bedre en en som ikke gjør det bare forde han ikke bruker penger, men han på trolig jobbe litt mer for det.

de sa også at de beste armorene i spillet ville man ikke kunne få kjøpt for man skulle jobbe for å bli god ikke bare kjøpe seg til det. så tror den blir rimelig alright, men skal fortelle mer om ka som er i den når den kommer i beta'en.

Endret av KraniC
Lenke til kommentar

ja så her er noen bilder av allods online som eg har tatt sjøl og de fleste er vel egentlig av min spiller og litt omgivelser og slikt.

post-209-1100018636_thumb.jpg

post-214-1100019250_thumb.jpg

her er noen bilder fra spillets første instance.

post-12-1100019321_thumb.jpg

post-209-1100019354_thumb.jpg

post-153-1100019595_thumb.jpg

(ja tok dette med, det er oss som venter på en annen dude og eg gjorde det bare på tull xD)

så noen flere bilder av himmelen og omgivelser (eg liker himmelen i spillet)

post-209-1100021478_thumb.jpg

post-26-1100023630_thumb.jpg

post-26-1100023537_thumb.jpg

her er noen bilder av en snø fult zone oppe på fjellet.

post-94-1100025081_thumb.jpg

post-58-1100027466_thumb.jpg

så noen bilder av talent treet og slikt.

data.doc

post-189-1100028281_thumb.jpg

post-216-1100031897_thumb.jpg

post-112-1100029731_thumb.jpg

ja då har dåkkar fått sett litt kosen spillet ser ut, så får dåkkar se om dåkkar liker det eller ikke ;)

Lenke til kommentar
men sånn som det har blitt fortalt av utviklerne er cash shoppen for å selge ting man ikke trenger og ting som enkelte kansje ønsker å kjøpe for de ikke vil gå gjennom alt strevet med å skaffe det i spillet.

Ok. Det er forsåvidt det alle dev's sier, så vi får vente å se når den faktisk kommer. F. eks i RoM (i starten et meget solid F2P), med en OK cash shop i begynnelsen, men etter hvert har det bare blitt helt latterlig..

Men men, kanskje Allods klarer å finne en god balanse.

Endret av Frode789
Lenke til kommentar

Kanskje dette spillet tar over for runes of magic for min del? Ser jo ganske bra ut, men håper det har litt å by på som vi ikke har sett før. Runes of magic er for eksempel et bra gratis spill, men det er jo såpass likt mainstream mmorpgs at det ikke tar helt av. Tviler på det allods klarer å ta over for et pay to play spill og bli mitt main mmorpg, men blir spennden å prøve!

Endret av Crispin
Lenke til kommentar

ja RoM hadde jo en cash shop som tilsa at visst du ville bli god så måtte du bruke penger, og det er eg sterkt i mot. så håper som dere at dette ikke har det.

og med ting som ikke andre har så har man jo astral kamper kor man kan eie skip og slåss mot andre skip og slikt i rommet, det er ikke så mange som har så kansje det er noe som kan friste dere.

dette er seff bare et spill jeg spiller for det er gratis, det er bra for å være F2P og god tidsfordriv. men kommer nok bare til å spille det menst eg venter på TSW :p

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

godt å høre Ehtirno, eg skal finne ut hvilke servere som kommer så fort som mulig så eg kan skrive opp hvilke eg kommer til å ta i værtfall så håper eg mange joiner den.

og leaf, det ligner på wow ja, så absolutt. men de har mange features som gjør det unikt, som astral shipene og rubie systemet (skill system) selvom det ligner på wow så vil eg påstå at det er veldig bra, og det er gratis til og med. er best å prøve å se ;)

Lenke til kommentar

Jeg er egentlig ikke noe veldig stor fan av mmo's der man trykker på et angrep, for så å vente på at man skal kunne bruke det igjen.. Men det ser jo litt kos ut :) Skal hvertfall teste det når åpen beta starter.

Hvordan er det med mounts i spillet? Syntes det å ha noen fete mounts er en stoor, viktig del av slike mmo :p

Lenke til kommentar

i closed beta hadde de ikke mounts, men de sa de arbeidet med saken og at de ville komme ut i open beta. pågrunn av at rubie systemet koster litt penger så slipper man også å kjøpe mountene, man gjør et eller annet quest for å få dem. dessvere har de ikke fortalt hva slags mounts eller noe slikt det blir.

Lenke til kommentar

godt å se at det er noen intreserte her på forumet. håper en del norske vil begynne med dette :D

og stifi du har rett i det at combaten er ganske treig, men det er for det meste i starten, visst du legger points og rubis på riktige steder så kan den bli ganske bra. og de fleste på forumene mener det at combaten blir en god del raskere seinere ut i spillet. også har det jo litt med det at det ikke finnes auto attack :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...