Gå til innhold

Hvorfor kommer ikke det nedlastbare innholdet på steam?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Min teori er at Steam er ondskapen selv.

Det er den forklaringen som dekker nesten alle spørsmål vedrørende Steam.

På bakgrunn av denne påstanden er det bare mulig å komme fram til én konklusjon; det er svært mange onde mennesker der ute :rolleyes:

Og jeg er en av dem!

Er helt enig med trådstarter her, er frustrerende at vi som kjøper spill via steam skal få slike begrensninger når det gjelder innhold, og på grunn av dette velger jeg å kjøpe spillet i butikk/nettbutikk om jeg vet at spillet vil få nedlastbart ekstrainnhold.

Lenke til kommentar

Personlig har jeg aldri opplevd å ikke få nedlastbart innhold til spill på Steam, men det kan ha noe med at jeg ikke har så mange titler der som egentlig har fått DLC. Valves egne titler har fått sine oppdateringer gratis i tide (ikke så rart i og for seg) og det eneste jeg har måttet ventet på er de to pakkene til Borderlands, men de har vært sent ute til PC generelt, og ikke bare på Steam.

Endret av AltF4
Lenke til kommentar

I hvilke tilfeller? Er det for eks problemer med å laste ned DLC'ene til dragon age?

Kjøpte Mass Effect 2 på steam... vil det si at jeg får problemer med de nedlastbare tingene? sånn som ekstra innhold som følger med Digital Delux edition og andre DLC'er?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...