Enceladus Skrevet 18. januar 2010 Del Skrevet 18. januar 2010 Stadig flere spill får nå nedlastbart innhold, men alt dette ekstrainnholdet er svært knotete og vanskelig å få tak i, hvertfall om man kjøper spillene sine på steam. Hvorfor må det være slik? Andre som opplever denne frustrasjonen? Lenke til kommentar
Miles Teg Skrevet 18. januar 2010 Del Skrevet 18. januar 2010 Min teori er at Steam er ondskapen selv. Det er den forklaringen som dekker nesten alle spørsmål vedrørende Steam. Lenke til kommentar
Vaine Skrevet 18. januar 2010 Del Skrevet 18. januar 2010 Min teori er at Steam er ondskapen selv. Det er den forklaringen som dekker nesten alle spørsmål vedrørende Steam. På bakgrunn av denne påstanden er det bare mulig å komme fram til én konklusjon; det er svært mange onde mennesker der ute :rolleyes: Og jeg er en av dem! Er helt enig med trådstarter her, er frustrerende at vi som kjøper spill via steam skal få slike begrensninger når det gjelder innhold, og på grunn av dette velger jeg å kjøpe spillet i butikk/nettbutikk om jeg vet at spillet vil få nedlastbart ekstrainnhold. Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 18. januar 2010 Del Skrevet 18. januar 2010 (endret) Personlig har jeg aldri opplevd å ikke få nedlastbart innhold til spill på Steam, men det kan ha noe med at jeg ikke har så mange titler der som egentlig har fått DLC. Valves egne titler har fått sine oppdateringer gratis i tide (ikke så rart i og for seg) og det eneste jeg har måttet ventet på er de to pakkene til Borderlands, men de har vært sent ute til PC generelt, og ikke bare på Steam. Endret 18. januar 2010 av AltF4 Lenke til kommentar
Xifi Skrevet 18. januar 2010 Del Skrevet 18. januar 2010 Har jeg aldri hatt problemer med, liker steam så godt ellers at jeg hadde nok ikke brydd med så mye heller. Har for det meste valvespill på steam også, veldig greit. Lenke til kommentar
Zudrani Skrevet 19. januar 2010 Del Skrevet 19. januar 2010 I hvilke tilfeller? Er det for eks problemer med å laste ned DLC'ene til dragon age? Kjøpte Mass Effect 2 på steam... vil det si at jeg får problemer med de nedlastbare tingene? sånn som ekstra innhold som følger med Digital Delux edition og andre DLC'er? Lenke til kommentar
Sirius Cobra Skrevet 19. januar 2010 Del Skrevet 19. januar 2010 Finnes flere spill på Steam som har DLC'er som også er på Steam, men spill som er del av Games for WIndows Live vil nok fortsatt kreve Games for Windows Live klienten for kjøp og bruk av DLC'ene slik det er med Fallout 3. (Far Cry 2 er et eksempel som har DLC på Steam.) Lenke til kommentar
Zudrani Skrevet 19. januar 2010 Del Skrevet 19. januar 2010 ok. da kan jeg nok være litt lettet når det gjelder sånn som Mass Effect 2? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå