mcgroven Skrevet 18. januar 2010 Del Skrevet 18. januar 2010 Dette er mer enn bare et mørkt tomrom. Les hele saken Lenke til kommentar
Sajamann Skrevet 18. januar 2010 Del Skrevet 18. januar 2010 "Jeg ble aller mest imponert over seksjonene der du kan bruke jetpacken mot UFO-er, eller kjempe i vertikale miljøer mot de snodige fiendene. De ordinære bakkekampene blir fort kjedelige" Ettersom jeg spilte demoen og ikke likte jetpack seksjonene, blir nok dette neppe noe kjøp av meg. Lenke til kommentar
thebutcher Skrevet 18. januar 2010 Del Skrevet 18. januar 2010 Testa demoen nå i helga, likte den veldig godt. Kult å sveve over fiendene med jetpack, mens man skyter ned på de! Lenke til kommentar
BorgCube Skrevet 18. januar 2010 Del Skrevet 18. januar 2010 Testa demoen. Det var morsomt å fly i ca. 10 minutter, og da ble spillet bare kjedelig. Sett alt før. Lenke til kommentar
Simen_InnleggNO Skrevet 18. januar 2010 Del Skrevet 18. januar 2010 Hahaha, hva i huleste tenkte designeren av coveret på (eller ledelsen som godkjente det) når han fant ut at dette er det bildet vi må bruke?? Ser jo ut som en dårlig superman-in-space-spoof. (Uten særlig store referanser, begynte jeg å nynne på "go, go, power rangers") Lenke til kommentar
.Winter Skrevet 18. januar 2010 Del Skrevet 18. januar 2010 (endret) Hahaha, hva i huleste tenkte designeren av coveret på (eller ledelsen som godkjente det) når han fant ut at dette er det bildet vi må bruke?? Ser jo ut som en dårlig superman-in-space-spoof. (Uten særlig store referanser, begynte jeg å nynne på "go, go, power rangers") Ser vel egentlig mere ut some en rocketeer spoof Endret 18. januar 2010 av Winten Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 18. januar 2010 Del Skrevet 18. januar 2010 Etter å ha spillt demoen så jeg for meg enten 5/10 eller 6/10. Blir nok kjøpt en gang, men ikke før det har sunket kraftig i pris. Lenke til kommentar
stoff3r Skrevet 18. januar 2010 Del Skrevet 18. januar 2010 Det forundrer meg stadig at enkelte spill i det hele tatt har forlatt ide-stadiet. Dette var bare piss-dårlig under hele demoen, flyginga var ikke spesielt morsom, man følte seg begrenset av jetpacken, ikke omvendt. Gamer.no klager på ditt og datt men gir det likevell 6/10 som burde ha vært en 2/10. Bare fordi et spill fungerer betyr det ikke at det skal få en god karakter. Lenke til kommentar
Villanden Skrevet 19. januar 2010 Del Skrevet 19. januar 2010 Dette ligger ikke først i køen for å bli kjøpt. Skal teste demoen først tror jeg. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå