lolidude_InnleggNO Skrevet 19. mars 2009 Del Skrevet 19. mars 2009 Jeg lurer på hva ett spill heter. Husker dette: - Lillefot Spill - En T-REX - Ett stort fotspor - En labyrint - Dårlig grafikk (Windows 98/95 Spill tror jeg) Jeg husker det spillet Tror det het lillefot og den forbudte dalen eller noe i den duren AAAAAAAAAAARGH! Jeg googler og googler men finner ingen ting! Lenke til kommentar
Zwink Skrevet 19. mars 2009 Del Skrevet 19. mars 2009 Jeg lurer på hva ett spill heter. Husker dette: - Lillefot Spill - En T-REX - Ett stort fotspor - En labyrint - Dårlig grafikk (Windows 98/95 Spill tror jeg) Jeg husker det spillet Tror det het lillefot og den forbudte dalen eller noe i den duren AAAAAAAAAAARGH! Jeg googler og googler men finner ingen ting! Har funnet det. Heter bare Lillefot og vennene hans . Finner ikke om de selger det noe sted, men navnet fant jeg på NRKsuper forumet Lenke til kommentar
lolidude_InnleggNO Skrevet 19. mars 2009 Del Skrevet 19. mars 2009 Engelsk tittel? Lenke til kommentar
Zwink Skrevet 19. mars 2009 Del Skrevet 19. mars 2009 Engelsk tittel? The Land Before Time tror jeg Lenke til kommentar
Bentein Skrevet 20. mars 2009 Del Skrevet 20. mars 2009 Damen hadde tidligere et spill på N64 og hun har nå tenkt å prøve å kjøpe dette spillet brukt. Eneste problemet er at hun ikke har peiling på hva det heter Det er et spill hvor man kjører rundt som geleklumper av et slag, og det er om å med å komme seg til toppen/enden av banen først. Man kan velge forskjellige farge på disse klumpene. noen som har peiling? jeg var i allefall blank med den beskrivelsen Lenke til kommentar
lolidude_InnleggNO Skrevet 20. mars 2009 Del Skrevet 20. mars 2009 Damen hadde tidligere et spill på N64 og hun har nå tenkt å prøve å kjøpe dette spillet brukt. Eneste problemet er at hun ikke har peiling på hva det heter Det er et spill hvor man kjører rundt som geleklumper av et slag, og det er om å med å komme seg til toppen/enden av banen først. Man kan velge forskjellige farge på disse klumpene. noen som har peiling? jeg var i allefall blank med den beskrivelsen Jeg har googlet endel og fant ikke noe, men kanskje det er ett minispill i ett annet spill? Kanskje det er Marioparty? Lenke til kommentar
Bentein Skrevet 21. mars 2009 Del Skrevet 21. mars 2009 Damen hadde tidligere et spill på N64 og hun har nå tenkt å prøve å kjøpe dette spillet brukt. Eneste problemet er at hun ikke har peiling på hva det heter Det er et spill hvor man kjører rundt som geleklumper av et slag, og det er om å med å komme seg til toppen/enden av banen først. Man kan velge forskjellige farge på disse klumpene. noen som har peiling? jeg var i allefall blank med den beskrivelsen Jeg har googlet endel og fant ikke noe, men kanskje det er ett minispill i ett annet spill? Kanskje det er Marioparty? Klarte faktisk å finne ut hva det var, selv med den beskrivelsen Iggy's Reckin' Balls! Lenke til kommentar
Statuen Skrevet 1. april 2009 Del Skrevet 1. april 2009 Det er et gammelt slossespill for pc. Tror mye foregår i kloakken er noe slikt. Du kan velge fighterere som en rotte, skillpade osv. eller noe sånt og du kan transformerer deg til mutant lignende skapninger av fks en rotte som da er mye sterke og slikt. Klarer ikke huske hva det heter men spillte det hele tiden hos venner, windows 95 epoken. Var en slags ond proffesor sak som også var et dyr til siste boss. Lenke til kommentar
ShampooMacTavish Skrevet 1. april 2009 Forfatter Del Skrevet 1. april 2009 Skilpadder og rotter? Hørtes ut som Ninja Turtles. Lenke til kommentar
Deilemark Skrevet 4. april 2009 Del Skrevet 4. april 2009 Hei, runt år 2000 spilte jeg et rally spill, var jævla bra som jeg husker Men kan ikke komme på hva det heter, eneste jeg husker var at spille hadde en orange pakke. og hette noe med champion ^^ Noen som vet? Lenke til kommentar
lolidude_InnleggNO Skrevet 4. april 2009 Del Skrevet 4. april 2009 http://en.wikipedia.org/wiki/Sega_Rally? Lenke til kommentar
Kjevle Skrevet 4. april 2009 Del Skrevet 4. april 2009 Hei, runt år 2000 spilte jeg et rally spill, var jævla bra som jeg husker Men kan ikke komme på hva det heter, eneste jeg husker var at spille hadde en orange pakke. og hette noe med champion ^^ Noen som vet? Det er ikkje detta HER då? Lenke til kommentar
Toroto92 Skrevet 4. april 2009 Del Skrevet 4. april 2009 Det jeg nå leter etter, er et slags Real Time Strategy spill. Spilte det for ca. tre år siden og det var nesten i samme grafikk stil som Command & Conquer, men her på dette spillet var du en person, og denne personene kunne lage dyr? Det var f.eks slik at du kunne blande det dyret med et annet for å få forskjellige typer dyr med egenskaper. Husker ikke så mye utenom at det også var en dame med i bildet som fant forskjellige DNA og lignende. Husker ikke så mye egentlig Håper at noen kan hjelpe Lenke til kommentar
Mith Skrevet 6. april 2009 Del Skrevet 6. april 2009 http://en.wikipedia.org/wiki/Impossible_Creatures ? Lenke til kommentar
karl95 Skrevet 6. april 2009 Del Skrevet 6. april 2009 Jeg leter etter spill der man var en mann som skulle jakte på en sånn farlig dinosaurus , Også at den spiste deg vis du ikke klarte og drepe den . Også hadde man et sånn rom av stein der man skulpturer av dinosaurene du hadde drept . husker ikke helt når det var fra , men husker at jeg spilte det på en windows 95 . Jeg takker for svar. Lenke til kommentar
K_M_K Skrevet 7. april 2009 Del Skrevet 7. april 2009 Jeg husker jeg har spilt det karl95, men jeg er litt usikker på navnet. Er det Carnivores? Lenke til kommentar
karl95 Skrevet 7. april 2009 Del Skrevet 7. april 2009 Ja! Det var det jeg lette etter Lenke til kommentar
wingardium Skrevet 23. april 2009 Del Skrevet 23. april 2009 Hei, leter etter et spill på NES, var slik at man så personen man styrte ovenfra, tror man hadde pistol, men gikk tom for kuler hele tiden, så jeg måtte bruke kniv eller no sånt. Greide aldri å klare det (gikk på barneskolen da jeg hadde det). Husker at bakken muligens var oransje med grønn skog? I hvert fall er det bilde av et tog på "Game Pak", altså den spillkassetten. Veldig fint om noen kan hjelpe, og beklager for de dårlige opplysningene. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg