lordoflol Skrevet 26. mars 2011 Del Skrevet 26. mars 2011 lordoflol: Det er ikke tilfeldigvis Future Cop LAPD? Det er det første som slår meg iallfall, se video her: http://www.youtube.com/watch?v=5qwi5XY9CZ4 Nei, desverre, men spilte Future Cop mye før og. Lenke til kommentar
Blake Skrevet 26. mars 2011 Del Skrevet 26. mars 2011 lordoflol: Kan det ha vært DOS spillet Bedlam? Selv prøver jeg å finne et gammalt arcade spill jeg spilte på midten av 90-tallet. Det minnet utrolig mye om Snow Bros, men jeg mener å huske at man kastet bomber istedet for snøballer. Jeg husker det var flere spill av den typen, man hopper oppover et nivå når alle fiendene er eliminert, men husker ikke navn på de fleste. Lenke til kommentar
hebbe_lille Skrevet 27. mars 2011 Del Skrevet 27. mars 2011 Hei. Et spill jeg veldig gjerne vil spille igjen, men finner det ikke etter mange forgjeves førsøk. Utgitt: Mellom 1997 - 2000 muligens. Handling: Du er en kvinne som av en eller annen grunn befinner deg i en forhistorisk tid, rettere sagt da dinosaurene hersket. Det spesielle og muligens litt før sin tid, var at du kunne styre begge armene til personen du styrte. Husker ikke helt hvilke knapper man brukte, men si f.eks at man brukte musa til høyre hånd og 4-5 knapper på tastaturet til venstre hånd. Sikkert dårlig forklart, men men. Du gikk så rundt i denne verdenen og møtte på forskjellige dinosaurer og måtte finne en måte å overleve på. Husker f.eks at du kunne finne kasser liggende rundt (fra en ekspedisjon kanskje? tidsmaskin gone bad?) og du kunne bruke de nevnte armene til å plukke disse opp og stable de for å f.eks komme opp i høyden. Jeg var ganske ung da jeg testa dette første gang, så jeg døde ganske ofte husker jeg og ga det vel til slutt opp før jeg hadde kommet særlig langt. Litt derfor den noe vage erindringen min av spillet. Men veldig fint om noen får en aha-opplevelse av dette og kan gi meg navnet. Nielsen Lenke til kommentar
Sirius Cobra Skrevet 27. mars 2011 Del Skrevet 27. mars 2011 snip Du har helt rett at dette er et første persons skyte spill med dinosauruser, men ikke fra den tidsperioden perioden de hersket. Dette er faktisk et offisielt Jurrasic Park spill med navn Jurrasic Park Trespasser. Tar jeg feil ser jeg sikkert ut som en arrogant idiot akkurat nå. Lenke til kommentar
hebbe_lille Skrevet 27. mars 2011 Del Skrevet 27. mars 2011 snip Du har helt rett at dette er et første persons skyte spill med dinosauruser, men ikke fra den tidsperioden perioden de hersket. Dette er faktisk et offisielt Jurrasic Park spill med navn Jurrasic Park Trespasser. Tar jeg feil ser jeg sikkert ut som en arrogant idiot akkurat nå. Yes! Det var spillet jeg lurte på. Og du har helt rett og slipper å se ut som en arrogant idiot Tusen hjertelig Sirius Cobra Lenke til kommentar
avtrekkeren Skrevet 25. april 2011 Del Skrevet 25. april 2011 (endret) Kom på et gammelt "spill" som jeg brukte å spille - dvs jeg hadde kun en shareware-kopi av det fra enten Giga eller Tekno, må ha vært tidlig 90-tall. Poenget med spillet (slik som jeg husker) var å få planeter til å gå i bane, man var i verdensrommet, og kunne plassere ut planeter og slikt, så spant disse rundt basert på tyngdekraft og masse, og "simulerte" hvordan de oppførte seg. Husker ikke en gang om det var gøy - men tror jeg hadde lyst å få tak i fullversjonen, men den kostet nok alt for mye den gang... edit: pc-spill Endret 25. april 2011 av KriFos Lenke til kommentar
Deilemark Skrevet 29. mai 2011 Del Skrevet 29. mai 2011 Hei, husker et spill. eller demo rettere sagt. En nabo av meg får mange hersen år hadde det på disket. Det jeg husker da, er at det er et tur basert strategi spill, på Demoen så er du en faction som har fargen gul, du er nå alver av noe slag. jeg husker du har en "hero" av noe slag som rir enten på en tiger eller en struts. og du har 2 units, det er noen alver som slår med enten staver eller spyd og så har du noen med pil og bue. Så husker jeg startplassen, jeg mener du hadde 2 bygg, det ene var et stort gult tre som sto på toppen av en bakke topp og en annen helt normal "barracks" lignende bygning der du leide/trente soldater. Det er det jeg husker please noen hjelp meg har leta i 4 timer nå og finner ikke svarte!!! blir gal Takk på forhånd Lenke til kommentar
Sacho_chan Skrevet 4. juni 2011 Del Skrevet 4. juni 2011 (endret) Hei! Jeg har et spill som jeg lurer navnet på. Spillet var et onlinespill jeg spilte mye for 3 år siden. det var tre forskjellige "spill" bare man forandret url'n. Så navnet står liksom i url også var det .com. Den jeg spilte mye på var kriger, men husker ikke om det var mot mennesker eller andre spillere, men tror det var mot andre spillere. Alt du trengte å gjøre var å trykke med datamusa. "eks." angrip, angrip, trå tilbake" osv.. Og så måtte man vente minutter eller opp til en dag før du hadde "ladet" opp. Hvis andre hadde kjempe mot deg mens du holdt på å "lade" mistet du xp og gull, men du kunne kjempe tilbake når du var klar. Så kunne man kjøpe masse våken og beskyttelse osv for gullet. men det var liksom ikke noe mer enn det. siden var veldig mørk og mye svart og brunt + at alt av menyen sto på venstre siden. mens midt på vet der du kunne se hva som skjedde. om folk hadde angrepet deg eller hvordan de angrep deg. det var ikke kart med på dette spille. hvis du forandret url var det det samme bare at da var det om luftskip. jeg vet dette kanskje ikke er så mye å gå på, men er det noe som kanskje vet hva jeg snakker om? Endret 4. juni 2011 av Sacho_chan Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg