AndyF Skrevet 17. januar 2010 Del Skrevet 17. januar 2010 bamgler virkelig battlefield bad company 2 her. Lenke til kommentar
LeifOve Skrevet 17. januar 2010 Del Skrevet 17. januar 2010 De spilla jeg gleder meg mest til er God of War 3, Mafia 2, Splinter Cell: Conviction og Heavy Rain. Gledet meg til MAG, men betaen var helt forferdelig kjedelig, så blir nok ikke kjøp. Det blir uansett et flott spillår =) Lenke til kommentar
Svedge_InnleggNO Skrevet 17. januar 2010 Del Skrevet 17. januar 2010 Hvorfor er ikke Bad Company 2 på lista?? Lenke til kommentar
Curver Skrevet 17. januar 2010 Del Skrevet 17. januar 2010 Hvorfor er ikke Bad Company 2 på lista?? Ja hvor i helsike er battlefield her? Lenke til kommentar
Realder Skrevet 17. januar 2010 Del Skrevet 17. januar 2010 Kommer ikke Prince of Persia: Forgotten sands ut dette året?? Hvis det er halvparten så bra som two thrones og warrior within, så burde det absolutt vært med på listen. Lenke til kommentar
saladin waits for alice Skrevet 17. januar 2010 Del Skrevet 17. januar 2010 du burde prøve fullversjonen av baynetta hos en kamerat fordi demoen er ikke særlig bra azz. Sånn bortsett fra lengden, hvordan skiller fullversjonen seg fra demoen? tja, nå som jeg tenker over det, så er det ikke så mye mer å oppdage, hvis du ikke liker den slags crazy spill så dropper vi det der. Lenke til kommentar
Tullsau Skrevet 17. januar 2010 Del Skrevet 17. januar 2010 Hvorfor er ikke MAG og Battlefield BC 2 på listen? Lenke til kommentar
BioDex Skrevet 17. januar 2010 Del Skrevet 17. januar 2010 Ja, jeg tror 2010 blir tidenes spillår. Er så mange spill å glede seg til, gidder ikke å nevne alle, men må nevne et par spill som dere ikke har nevnt men som jeg ser fram til; Spec Ops: The Line og Medal of Honor. Lenke til kommentar
Kenofnor Skrevet 17. januar 2010 Del Skrevet 17. januar 2010 Mafia 2, finally! Venta lenge på en oppfølger nå. Lenke til kommentar
leterel Skrevet 17. januar 2010 Del Skrevet 17. januar 2010 Savner Metroid Other M Ganske utrolig at det ikke står på lista her. Utvilsomt den mest spennende Wii-tittelen. Lenke til kommentar
Licht Skrevet 17. januar 2010 Del Skrevet 17. januar 2010 tja, nå som jeg tenker over det, så er det ikke så mye mer å oppdage, hvis du ikke liker den slags crazy spill så dropper vi det der. Det eneste som framstår som crazy med Bayonetta er hvor vagina-starved japanerne som har designet det er, og hvor avsindig dårlig musikksmak de har. Lenke til kommentar
chelatoth Skrevet 17. januar 2010 Del Skrevet 17. januar 2010 (endret) Savner Metroid Other M Ganske utrolig at det ikke står på lista her. Utvilsomt den mest spennende Wii-tittelen. Helt enig. Har nettopp spilt igjennom Metroid Prime 3 og gleder meg forferdelig til Other M. Endret 17. januar 2010 av chelatoth Lenke til kommentar
Toman18 Skrevet 17. januar 2010 Del Skrevet 17. januar 2010 (endret) Min lommebok er klar for å bli tom for dette året er stort for meg Skal ha ca 14 til 18 spill iår til mine diverse konsoller!!! Nevner mine topp 5 jeg må ha God Of War III Heavy Rain Gran Turismo 5 Last Guardian ( viss ikke dette kommer i år så skal Super Mario Galaxy 2 ligge på den plassen til Last Guardian) Alan Wake Spill som jeg kunne styrt unna å kjøpe men jeg klarer ikke Splinter Cell Conviction Mafia II Red Dead Redemption Battlefield Bad Company 2 Mass Effect 2 Glad jeg klarte å legge vekk 12400kr til dette året til spillene jeg vil ha!!! Endret 17. januar 2010 av Fanboyen Lenke til kommentar
saladin waits for alice Skrevet 17. januar 2010 Del Skrevet 17. januar 2010 tja, nå som jeg tenker over det, så er det ikke så mye mer å oppdage, hvis du ikke liker den slags crazy spill så dropper vi det der. Det eneste som framstår som crazy med Bayonetta er hvor vagina-starved japanerne som har designet det er, og hvor avsindig dårlig musikksmak de har. Så ingen muligheten for deg å unngå dette? and enjoy the action part of the game? Ikke at jeg prøver å fanboye deg! Lenke til kommentar
Solsviken Skrevet 18. januar 2010 Del Skrevet 18. januar 2010 Bad company 2 burde vært på denne listen, dette spillet appellerer nok som et sikkert kjøp en en del andre titler som er på listen. Lenke til kommentar
Joakim vas Normandy Skrevet 18. januar 2010 Del Skrevet 18. januar 2010 Spill som jeg kunne styrt unna å kjøpe men jeg klarer ikke Ikke sånn det fungerer, om du ikke klarer å styre unna så kunne du jo ikke klart å styre unna. Lenke til kommentar
BioDex Skrevet 18. januar 2010 Del Skrevet 18. januar 2010 Dead Rising 2 mangler også på listen over spill å glede seg til i år. Lenke til kommentar
Blackbuck_InnleggNO Skrevet 18. januar 2010 Del Skrevet 18. januar 2010 http://www.youtube.com/watch?v=MzUZxNX9qJ4&feature=player_embedded Lenke til kommentar
Morfeo Skrevet 18. januar 2010 Del Skrevet 18. januar 2010 Det er rett og slett skandale at ikke de to mest spennende titlene neste år, Metroid Other M og The Legend of Zelda Wii, er på listen. Skam dere gamer.no! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå