Joachim_F Skrevet 16. januar 2010 Del Skrevet 16. januar 2010 Blir 2010 tidenes spillår? Døm selv. Les hele saken Lenke til kommentar
Cloudemyx Skrevet 16. januar 2010 Del Skrevet 16. januar 2010 Uten tvil et bra år. Mange av mine favorittserier kommer med spill i år. Lenke til kommentar
Nurw Skrevet 16. januar 2010 Del Skrevet 16. januar 2010 (endret) Oh no! Kor er MAG og The Agency?? D: Men er likevel masse eg gleder meg til Spesielt Mass Effect 2 og Heavy Rain. Kommer en del interessant nytt i år også. Endret 16. januar 2010 av Fotsopp Lenke til kommentar
Licht Skrevet 16. januar 2010 Del Skrevet 16. januar 2010 Angående Dante's Inferno, så regner jeg med at den store tredjepersons-buttonmashing-duellen på nyåret skal stå mellom det og Bayonetta - ut i fra demoene som ligger på Xbox live virker Dante's Inferno veldig mye mer spennende, og dette til tross for at jeg ikke vanligvis liker sånne spill. Når DI-demoen var over, ville jeg ha mer, når Bayonetta-demoen var over var jeg glad for at det omsider tok slutt. Alt fra den erkejapanske måten å overdrive Bayonettas kvinnelige attributter på (tre meter høy med to meter bein, seriøst?) til den fantastisk irriterende j-pop-låten som begynte å spille hver gang man entret en mer omfattende kampscene gjorde det til en relativt smertefull opplevelse. Men nok om det, listen ser uansett ut til å ha noe for enhver smak. Likte også at dere tok med "jokere" i hver sjanger. Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711 Skrevet 16. januar 2010 Del Skrevet 16. januar 2010 Litt for mange gode spill for tiden.. / Lenke til kommentar
Mr. Pants Skrevet 16. januar 2010 Del Skrevet 16. januar 2010 Jeg må si at jeg savner en egen kategori for nedlastbare spill. Bortsett fra det så er det en veldig flott artikkel. Jeg gleder meg mest til Alan Wake, Joy Ride, Crackdown 2, Mass Effect 2, Puzzle Quest 2, Fable 3, Halo Reach, Perfect Dark 64, Zeno Clash XBLA og Resident Evil 5: Gold Edition. Splinter Cell Conviction er forhåndsbestilt, men det var mest fordi jeg ville benytte meg av tilbudet til gamestop. Jeg holder også øye med Raskulls, Comic Jumper, Fez, Red Dead Redemption, Rage og Bioshock 2. Det ser ut til at det vil bli et fantastisk spillår i år! Lenke til kommentar
BubbeluR Skrevet 16. januar 2010 Del Skrevet 16. januar 2010 HVOR ER THE SECRET WORLD!? :o Men ellers en ganske solid liste Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 16. januar 2010 Del Skrevet 16. januar 2010 Gleder meg virkelig til StarCraft 2, jeg elsker Blizzards enspillerhistorier. BioShock 2 skal bli stas, men noe jeg vil savne er et spill fra Valve, for første gang på noen år nå. Mass Effect 2 har jeg på en måte ikke noe forhold til, jeg likte jo Mass Effect innmari godt men jeg har aldri fått gledet meg til nummer 2. Blir vel et kjøp "smått om senn". Lenke til kommentar
Jikla Skrevet 16. januar 2010 Del Skrevet 16. januar 2010 Gleder meg til white knight chronicles som kommer 2.februar. Vet ikke noe om Eu release tho.. Lenke til kommentar
PantZman_InnleggNO Skrevet 16. januar 2010 Del Skrevet 16. januar 2010 Tror dere har glemt Zelda. Lenke til kommentar
Licht Skrevet 16. januar 2010 Del Skrevet 16. januar 2010 HVOR ER THE SECRET WORLD!? :o Men ellers en ganske solid liste Hvis Funcom har sagt 2010, så blir det 2012. Pure observation. Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 16. januar 2010 Del Skrevet 16. januar 2010 Ser mer frem til Two Worlds 2 og Arcania: A Gothic Tale enn Final Fantasy XIII og Dragon Age: Origins: Awakening. Og gleder meg også til Runaway: A Twist of Fate. Lenke til kommentar
kongeie Skrevet 16. januar 2010 Del Skrevet 16. januar 2010 Gleder meg enormt til Just Cause 2, og til Red Dead Redemption. Noen som har hørt noe mer om TrackMania 2? Kommer det i løpet av 2010? Lenke til kommentar
KraniC Skrevet 16. januar 2010 Del Skrevet 16. januar 2010 en veldig flott liste. veldig tøft at dåkkar nevnte demon's souls og allods online. eneste som mangler er the secret world, men den er det jo ingen som vet om kommer ut i 2010 da Lenke til kommentar
Quagles Skrevet 16. januar 2010 Del Skrevet 16. januar 2010 Ikke så mange av de spilla jeg gledet meg mest til, men da kan man nok ikke forvente heller, . Selv gleder jeg meg aller mest til Ace Attorney Investigations: Miles Edgeworth som absolutt burde vært på listen , og jeg gleder meg som en liten unge til det. Greier knapt å vente nå. Ellers gleder jeg meg enormt til Final Fantasy XIII/IV, Valkyria Chronicles 2, Yakuza 3, Kingdom Hearts: Birth by sleep samt selvfølgelig The Last Guardian. Selvsagt mange andre men dette er nok de for tiden som jeg ønsker meg aller mest. Gleder meg også til Oddbox som skulle komme i løpet av denne vinteren, (hvor i all verden er det?!)for å få muligheten til å spille Stranger's Wrath og Munch's Odyssey. Dette kommer til å bli et fantastisk spillår, og redd det kommer til å gå tøft utover lommeboken spesielt i Februar og vår månedene. Lenke til kommentar
Gorzun Skrevet 16. januar 2010 Del Skrevet 16. januar 2010 Har ikke et nytt zelda også blitt bekreftet? God damnit det blir et dyrt år med så mye snadder som kommer ut:p Lenke til kommentar
Nurw Skrevet 16. januar 2010 Del Skrevet 16. januar 2010 MAG? Massive Action Game (utrolig originalt navn sant?). Det er ett PS3 eksklusiv firstperson shooter med maps med plass til opptil 256 spillere på. Var ute i åpen beta nylig. Kommer 27. januar. Lenke til kommentar
NightReaper_InnleggNO Skrevet 16. januar 2010 Del Skrevet 16. januar 2010 @fluksus Hvis gamer.no stabben har testa betaen av spillet vil jeg tro det er grunnen til at spillet er uteblitt fra listene. Ser dessverre ut til at det ikke kommer til å innfri. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå