Gå til innhold

bare europeiske spill for psp go?

lu2saa08

Anbefalte innlegg

Har tenkt lenge på å kjøpe en psp-go nå, men det jeg lurer på er om jeg kan kjøpe psp spill ifra usa å asia å ikke bare europeiske spill:P?

Vet at den vanlige pspen er sone fri.

å vis jeg kan, HVOR? skal jeg liksom måtte gå inn på en japansk side som jeg ikke forstår en dritt av å kjøpe spill der?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Vil tro det ikke går. Jeg har f.eks. kjøpt MGS fra japansk PSN og Syphon Filter fra amerikansk PSN. Hvis jeg har MGS innstallert på PSPen min så får jeg beskjed at jeg må deaktivere lisensen til MGS før jeg får innstallert Syphon Filter. Noe som betyr at jeg må slette MGS for å spille Syphon Filter...

Nå er det dog veldig lenge siden jeg har gjort det og det er da på en vanlig PSP (PSP 2000). Så om det har skjedd noen forandringer til nå vet jeg ikke, men jeg vil tro det fortsatt er slik.

Lenke til kommentar

I Japanske PSN Store vil jeg anta at det står på Japansk ja, vet ikke om du kan slå på engelsk der.. I Amerikansk PSN store blir det jo lettere. Tror den er sonefri, men vet ikke.

Men det går ann å gå inn på japansk PSN store å kjøpe spill altså? for vet det går ann å kjøpe vanlige psp spill og bruke dem i norsk psp, så litt dumt vis det ikke går ann på psp-go

helt greit vis spillene er jkapanske men vio bare ha muligheten for import:)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...