erik111 Skrevet 16. januar 2010 Del Skrevet 16. januar 2010 (endret) jeg har spillet en del battlefield på pc, men fikk netopp PS3 og er stor fan av og spille Battlefield i multiplayer.så har vært og handlet BF.1943 og Battlefield-BC. , problemet er jeg sliter veldig med og sikte, ser ut som jeg er drita full når jeg prøver og sikte meg inn og skyte noen. Er det noen som har tips hvordan jeg kan stille inn kontrollen så det blir litt lettere og mer stabilt og sikte. går det og spille med mus og tastaur?. Er det noen som har erfaring med denne her? http://www.hardware.no/bruktmarked/annonse/11932 går det og chatte eller er det chat-hurtigkomandoer? Har du andre nybegynner-tips til meg så post i vei. Endret 16. januar 2010 av klipp3r Lenke til kommentar
HerrGhost Skrevet 16. januar 2010 Del Skrevet 16. januar 2010 Du må bare spille og bli vant med å spille med kontroll. Jeg var og sånn i begynnelsen på konsoll, men no sitter det som bare det. Det går ann å chatte ja, men husker ikke hvordan det er. Har du prøvd å sett i instruksjonsboken du fikk med spillet? Lenke til kommentar
SAW Skrevet 16. januar 2010 Del Skrevet 16. januar 2010 Det er nok en vanesak...slet selv i begynnelsen av min "karriere" hehe. Men nå sitter det som et skudd:D Lenke til kommentar
Solsviken Skrevet 16. januar 2010 Del Skrevet 16. januar 2010 kommer seg etter tid Lenke til kommentar
Bromlexl Skrevet 17. januar 2010 Del Skrevet 17. januar 2010 Den hardware mus tingen du linket til bør du nok holde deg langt unna. Siden spillene er programert til en analog spak som har et par hakk, (lite bevegelse, mellom bevegelse og stor bevegelse) kontra en mus som har en mye mer møysommelig skala på flere lag, så vil en vanlig mus på PC, der det er programert til det gi en mye mer nøyaktig replikasjon av det du gjør med musa, iforhold til det som skjer på skjermen. Dette merket jeg ble veldig klønete forklart, så i korte trekk. THE SHIT DOSN'T WORK! Angående skytespill på konsoll så er det en vanesak. Alle som begynner med konsoll ser ut som halvfulle aper som veiver opp og ned med siktet. Anbefaler at du kanskje prøver å inverte aimen i menyen. Det kan være du vil finne det mer naturlig. (vertikal aim er den som bør settes på). Personlig har jeg alltid det, er eneste måten jeg kan spille på konsoll, uten invert aim så ser jeg ut som en ape med våpen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå