Gå til innhold

Unnskyld

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Nei, men det er tøft for det.

hvorfor er det så tøft?

HVORFOR?

Nå skal jeg prøve å forklare hvorfor:

Folk kan like at de blir impulsive og gjør ting de vanligvis ikke tørr o.l.. De kommer sammen med venner som er i samme humør.. Og det er morro.. Man driker som oftest for å ha det gøy..

Lenke til kommentar

Nei, snydens er ikke noe morro! Til uka skal jeg+venner kose oss med pils og høre på Miles Davies utover natta, og diskutere endel ting vi ikke ville diskutert til vanlig uten å se rart på hverandre. Ikke snydens, bare go' brisen :) Det er det som er hyggelig.

Lørdag var ett unntak.. :roll: Forklaring: Var på en liten runde i byen med venner, og så tok det bare litt mer av enn planlagt.. Fikk høre av andre at jeg faktisk ikke gjorde noe spesielt flaut e.l, så det dummeste/flaueste å få vite etterpå er at mine touch skills forsvant :evil:

Lenke til kommentar
lHehe, men hvorfor drikke dere sanseløse? HVORFOR?

For å bruke litt penger bare?

Eller for å være kvalm og syk dagen derpå?

Eller for å spy litt ?

HVORFOR?

det er ikke spørsmålene du må stille, det er:

hvorfor sitte foran pcn i fylla?

Lenke til kommentar

det er ikke morro før man er snydens :lol:

jeg har en villting med å bytte dialekt avogtil når jeg er drita :p

men hvordan blir dere når dere er fulle?

*glad?

*slem?

*voldelig?

*suicidal?

*trøtt?

*eller noe annet?

jeg går under den første :wink:

Lenke til kommentar
men hvordan blir dere når dere er fulle?

*glad?

*slem?

*voldelig?

*suicidal?

*trøtt?

*eller noe annet?

:o eg er alle de. kommer ann på temp, vind, akolhol inntak, typer alkoholer, humør, om eg har wanket eller ikke, kr mye penger eg har, osv.......
Lenke til kommentar

Snydens er bare tøv. Brisen kan jeg forstå. Og å argumentere med at "man tør mer i fylla" - det er det dummeste argumentet jeg hører! Dersom man tar seg selv så inn i hampen seriøst at man ikke tør å dumme seg ut offentlig, bør man I ALLE FALL ikke gjøre det i fylla. Men det er kanskje greit å ha noe å skylde på?

Neh, gjør som jeg: Kjør gjennom byen med sort finlandshette på hodet. Kjørestil: mafia. Fart: 50. Konstant. Forhåpentligvis ser purken deg. DET er moro, det! :)

Lenke til kommentar
Snydens er bare tøv. Brisen kan jeg forstå. Og å argumentere med at "man tør mer i fylla" - det er det dummeste argumentet jeg hører! Dersom man tar seg selv så inn i hampen seriøst at man ikke tør å dumme seg ut offentlig, bør man I ALLE FALL ikke gjøre det i fylla. Men det er kanskje greit å ha noe å skylde på?

Neh, gjør som jeg: Kjør gjennom byen med sort finlandshette på hodet. Kjørestil: mafia. Fart: 50. Konstant. Forhåpentligvis ser purken deg. DET er moro, det! :)

"Another day in Narvik" :lol:

Lenke til kommentar

Edit: btw man drikker seg ikke dritting fordi det er tøft men fordi man ikke klarer å stoppe. :D

:yes: Når du først kjenner at alkoholen begynner å virke, klarer du ikke å stoppe, men det der er alt etter humør.. Å drikke er en nice måte å skaffe nye venner, være sosial, sjekke damer, drite seg realt ut, å ha det skikkelig gøy! Det er få som tenker på dagen derpå i det de drikker ..

Lenke til kommentar

Edit: btw man drikker seg ikke dritting fordi det er tøft men fordi man ikke klarer å stoppe. :D

:yes: Når du først kjenner at alkoholen begynner å virke, klarer du ikke å stoppe, men det der er alt etter humør.. Å drikke er en nice måte å skaffe nye venner, være sosial, sjekke damer, drite seg realt ut, å ha det skikkelig gøy! Det er få som tenker på dagen derpå i det de drikker ..

godt sagt:) hehe. men alt det kan man gjøre uten alkohol også seff. men i fylla bryr man seg litt mindre om ting som vanligvis bekymrer deg :D

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...