fy_pokkers Skrevet 20. juli 2003 Del Skrevet 20. juli 2003 Jeg leste akkurat litt på forumet, og så postene mine fra igår natt.. I'm sorry for what i brang upon you! (Men det værste var vel egentlig typinga.. Jeg har skrytt av at jeg kunne type bra i fylla på #hw.no en gang.. :wink: ) Jaja.. Skal ikke skje igjen :smile: Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 20. juli 2003 Del Skrevet 20. juli 2003 yeah right. Det samme har eg sagt. Har tilomed slått pc'n av slik at eg ikke skal gidde å slå den på bare for å skrive piss Lenke til kommentar
bjaa Skrevet 20. juli 2003 Del Skrevet 20. juli 2003 lHehe, men hvorfor drikke dere sanseløse? HVORFOR? For å bruke litt penger bare? Eller for å være kvalm og syk dagen derpå? Eller for å spy litt ? HVORFOR? Lenke til kommentar
b-real Skrevet 20. juli 2003 Del Skrevet 20. juli 2003 Det er tøft. Syns du? Det er ikke tøft, det er artig. Lenke til kommentar
danilovic Skrevet 20. juli 2003 Del Skrevet 20. juli 2003 Syns du? Nei, men det er tøft for det. Lenke til kommentar
bjaa Skrevet 20. juli 2003 Del Skrevet 20. juli 2003 Nei, men det er tøft for det. hvorfor er det så tøft? HVORFOR? Lenke til kommentar
b-real Skrevet 20. juli 2003 Del Skrevet 20. juli 2003 Det er ikke tøft. Tvert i mot. Lenke til kommentar
dimiles Skrevet 20. juli 2003 Del Skrevet 20. juli 2003 å drikke seg snydens ekke morro på noen måte. å drikke seg god-brisen derimot :smile: Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 20. juli 2003 Del Skrevet 20. juli 2003 å drikke seg snydens ekke morro på noen måte. å drikke seg god-brisen derimot :smile: snydens er gøy i ca. 2 minutter.. Lenke til kommentar
danilovic Skrevet 20. juli 2003 Del Skrevet 20. juli 2003 hvorfor er det så tøft?HVORFOR? For da blir du full og sånn. Lenke til kommentar
dimiles Skrevet 20. juli 2003 Del Skrevet 20. juli 2003 å drikke seg snydens ekke morro på noen måte. å drikke seg god-brisen derimot :smile: snydens er gøy i ca. 2 minutter.. sant sant, men du husker lite dagen etter. og ekke morro å finne ut ting fra andre... god-brisen derimot: Lenke til kommentar
bjaa Skrevet 21. juli 2003 Del Skrevet 21. juli 2003 hvorfor er det så tøft?HVORFOR? For da blir du full og sånn. Og jeg spør igjen, HVA er tøft med det? (ja, jeg er litt kverrulant! ) Lenke til kommentar
Term Skrevet 21. juli 2003 Del Skrevet 21. juli 2003 Som sagt tidligere, ikke tøft...men veldig gøy. Og om du ikke har opplevd det, så har du vel ikke noe du kan diskutere om. Lenke til kommentar
dimiles Skrevet 21. juli 2003 Del Skrevet 21. juli 2003 bjaa? har du noen gang vært full? det er tema. Lenke til kommentar
bjaa Skrevet 21. juli 2003 Del Skrevet 21. juli 2003 bjaa? har du noen gang vært full? det er tema. hmm ikke full nei.....ser ikke no grunn til det heller.... /me har andre ting å bruke penger på, enn røyk og sprit! Lenke til kommentar
dimiles Skrevet 21. juli 2003 Del Skrevet 21. juli 2003 vanligvis er jeg enig med deg bjaa, men når du aldri har vært full eller drukket så har du ikke mye å si her. sorry mate Lenke til kommentar
bjaa Skrevet 21. juli 2003 Del Skrevet 21. juli 2003 vanligvis er jeg enig med deg bjaa, men når du aldri har vært full eller drukket så har du ikke mye å si her. sorry mate Hehe, men jeg har da opplevd oppførselen til enkelte Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå