Øystein.F. Skrevet 15. januar 2010 Del Skrevet 15. januar 2010 Det er snart tid for å avgjere kven den ultimate drapsmaskina er. Les hele saken Lenke til kommentar
Xifi Skrevet 15. januar 2010 Del Skrevet 15. januar 2010 Spennende å se hvordan dette blir, er jo ikke lenge til release. Jeg håper det holder mål, for dette ser jeg veldig fram til sammen med Final Fantasy 13 og Bad Company 2. Lenke til kommentar
SS-Schibsted Skrevet 16. januar 2010 Del Skrevet 16. januar 2010 (endret) Husker AvP tok av på dataparty, da var vi rundt 10 kompiser (uten internett) samlet og spilte AvP. Utrolig gøy Men blir nok MAG og Final Fantasy 13 på meg fremover Endret 16. januar 2010 av fluks Lenke til kommentar
xXZorroZorXx Skrevet 16. januar 2010 Del Skrevet 16. januar 2010 Fikk store forhåpninger her nå. Dette skal jeg definitivt kjøpe Lenke til kommentar
Sidious_InnleggNO Skrevet 16. januar 2010 Del Skrevet 16. januar 2010 (endret) Jeg håper også -- som mange andre -- at dette lever opp til forventningene. Det første AvP-spillet var fantastisk, og et av favorittspillene mine. Endret 16. januar 2010 av Sidious Lenke til kommentar
nub_nutz Skrevet 16. januar 2010 Del Skrevet 16. januar 2010 Er noen år siden sist eg koste meg med ett AVP spill, så dette håper eg ender godt Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711 Skrevet 16. januar 2010 Del Skrevet 16. januar 2010 Har egentlig ikke sett noe annet enn en liten teaser av dette, men både Predator og Aliens får meg til å sikle... Lenke til kommentar
BioDex Skrevet 16. januar 2010 Del Skrevet 16. januar 2010 Det jeg har sett av forskjellige teasere har overbevist meg nok til at dette spille SKAL jeg ha B) Lenke til kommentar
Kharan Skrevet 16. januar 2010 Del Skrevet 16. januar 2010 Noen trailere: - Marines http://www.youtube.com/watch?v=zeTqT5LuEiI&feature=related - Predator - E3 2009 demonstrasjon av gameplay Lenke til kommentar
Laland Skrevet 16. januar 2010 Del Skrevet 16. januar 2010 Ser veldig lovende ut, det jeg har sett av gameplay. Jeg har også fått litt for meg en Arkham Asylum-følelse når man spiller som en Predator; skaff deg et overblikk, hjem deg i skyggene, ta slemmingene ut èn etter èn.. Kommer det noen demo? Lenke til kommentar
RomTorsk Skrevet 16. januar 2010 Del Skrevet 16. januar 2010 Spillte veldig mye AvP 2 på lan før, 8 stykk uten internett nedi kjellern min. Alle var 11-14 B) Jeg kommer til å bli tvunget til å kjøpe dette spillet uansett hvor dårlig det er Lenke til kommentar
Play2603 Skrevet 17. januar 2010 Del Skrevet 17. januar 2010 Høres spennende ut. Ble aldri til at jeg kjøpte AvP pga at det ikke var mulig å lagre. Mener å huske at det kom en patch senere. Spilte gjennom demoene endel ganger. Er ikke av typen som er lettskremt men lyden av en facehugger som nærmer seg fikk nakkehårene til å reise seg. Lenke til kommentar
Habitats Skrevet 17. januar 2010 Del Skrevet 17. januar 2010 Ble ikke helt grepet av dette. Ut ifra de videoene jeg har sett virker det som om spillet mangler det lille ekstra, men klarer ikke helt sette fingeren på hva... Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 17. januar 2010 Del Skrevet 17. januar 2010 Var det ikke dette spillet som i bunn og grunn hadde latterlig overpowered forskjeller mellom rasene? Om de går for å balansere ut dette er jeg redd for at det ikke blir like morsomt. En Predator for eksempel skal jo ha et latterlig stort overtak mot et menneske. Lenke til kommentar
fomlepung Skrevet 17. januar 2010 Del Skrevet 17. januar 2010 Dette spillet ser jeg virkelig fram til. Kommer til å kjøpe det både til 360 og PC. Ser det blir tilgjengelig via Steam fra 16 februar, 3 dager før konsoll versjonen i hvertfall. Lenke til kommentar
nub_nutz Skrevet 18. januar 2010 Del Skrevet 18. januar 2010 Tilgjengelg som i pre-load eller faktisk tilgjengelig som at du kan spille det 3 dager før konsoll release? Lenke til kommentar
larsen14 Skrevet 18. januar 2010 Del Skrevet 18. januar 2010 vedder på at det blir kjøp as B) Lenke til kommentar
Civilix Skrevet 19. januar 2010 Del Skrevet 19. januar 2010 Var det ikke dette spillet som i bunn og grunn hadde latterlig overpowered forskjeller mellom rasene? Om de går for å balansere ut dette er jeg redd for at det ikke blir like morsomt. En Predator for eksempel skal jo ha et latterlig stort overtak mot et menneske. AvP 1 var slik at alle raser var overpowered. AvP 2 prøvde de å lage rasene så like som mulig. Jeg håper at de nå i AvP 3 går tilbake til måten det var i AvP 1. Gleder meg til de første multiplayer videoane kommer, så vi får se mer av hva de har gjort med klassene. Forsåvidt er det riktig synes jeg at predator ikke skal ha hverken kraftigste nærkamp eller skytevåpen, predatoren sin fordel ligger i å ha kontroll over kartet. human blir drept av aliens some blir drept av predator some blir drept av human, etc etc Lenke til kommentar
Stifi Skrevet 19. januar 2010 Del Skrevet 19. januar 2010 Håper seriøst det blir noe co-op muligheter i spillet. Sånn at vi slipper å installere addon for det. For at spillet skal bli mer attraktivt, bør de implantere flere muligheter for oss spillere. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå