Gå til innhold

Test: HTC Tattoo - Kjærlighet ved første touch

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
  • 4 uker senere...

Jeg angrer på at jeg kjøpte tattoo, det er flere ting jeg ikke liker...

Første "bug" er at det ikke var noen lyd ved alarmer. Måtte (etter å ha lest endel på Google) laste ned "Toggle Settings" for å kunne justere Alarm voulume (forskjellig fra notification volume!!), Den var i utgangspunktet null og ikke tilgjengelig via settings.

Andre "bug" er skjermspareren. Det er utrolig lett og svare/legge på når det ringer mens en har telefonen i lomma. I flere tilfeller har jeg lagt på røret" uten å ville det før jeg får fisket telefonen opp av lomma. Det gjør telefonen bortiomot ubrukelig etter mitt skjønn.

Tredje "bug" - går ikke an å legge til ting i kalender via Outlook uten å få varsling selv om varslig er av i outlook)...irriterende...

Endel menyer er svært lite intuitive å bruke...

Batterikapasiteten er rett og slett dårlig.

Skulle ønske jeg ikke hadde denne testen....

Lenke til kommentar

Jeg er superfornøyd med min tattoo, men jeg har noen problemer. Noen som kan hjelpe? Setter stor pris på det ;

1) Jeg får ikke til å laste ned musikk fra pc til mobilen. Er det et program jeg må laste ned?

2) Er det gratis å laste ned google-tjenestene ( vær, og sånt)

Som sagt setter stor pris på svar

Hei,

1.) Du skal i utgangspunktet ikke trenge noe program for å føre over musikk. Hvis du legger musikkfilene (for eksempel MP3) over på minnekortet, skal de kunne avspilles uten at du trenger å gjøre noe spesielt. Da kobler du mobilen til PC-en og finner mappen for minnekortet, og kopierer filene over dit. Det er nok det enkleste... Du kan eventuelt "sync'e med Mobile Media Player" (når du kobler mobilen til PC-en, skal du få denne muligheten automatisk).

2.) Du betaler for datatrafikken som genereres i forbindelse med google-tjenestene, med mindre du velger at dette kun skal skje via WLAN. Dette skal være mulig under "innstilliger". Imidlertid bruker disse tjenestene minimalt med datatrafikk. Sjekk med din operatør hva pris per MB er, eller vurder om du skal legge til en datapakke, særlig hvis du også benytter mobilen til surfing på internett.

Håper det var til litt hjelp. ;)

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...
  • 2 uker senere...
  • 3 uker senere...
  • 2 uker senere...
  • Opprett ny...