Gå til innhold

Ny PS3, men den vil ikke åpne seg

Anbefalte innlegg

Så da har jeg gått til innkjøp av den nye PS3 Slim. Og da jeg trodde alt var i orden og bare fryd og gammen tenkte jeg å spille litt Tekken, debutere på PS3 hjemme da for å si det på den måten. Slik gikk det ikke da tre bip ødela drømmen min. Problemet er som følger: Når jeg skal sette i spill trykker jeg på eject knappen på PS3'en. Dette ender i 3 bip og ingenting annet. Hva er problemet? Eller er det noe jeg har gjort feil?

Takker for alle svar

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hei.

Det er bare å sette inn spillet, det er ingen luke der, den bare sklir inn.

De 3 bipene indikerer at du prøver å ejecte når det ikke er noen plate i.

Haha, takk skal du ha! Fant det ut ikke så lenge etter at jeg hadde skrevet innlegget. Hadde jeg ikke vært en slik en utålmodig sjel så kunne jeg vel sikkert klart å spare meg denne ydmykelsen :D

Takker dog for svar

Lenke til kommentar

Neste blir vell hvor man putter den trådløse kontrollen inn ;)

Ei venninde av meg brukte faktisk PS3 kontrollen som en trådet kontroller. Hun satt der med 1,5m(?) USB kabel i kontrollen sin hele tiden.

Hun hadde heldigvis ikke brukt den til mer enn DVD/BD spiller, så hun fikk sette seg i sofaen når hun ikke navigerte i menyer etc. :D

Lenke til kommentar

Neste blir vell hvor man putter den trådløse kontrollen inn ;)

Ei venninde av meg brukte faktisk PS3 kontrollen som en trådet kontroller. Hun satt der med 1,5m(?) USB kabel i kontrollen sin hele tiden.

Hun hadde heldigvis ikke brukt den til mer enn DVD/BD spiller, så hun fikk sette seg i sofaen når hun ikke navigerte i menyer etc. :D

hahahah kan tenke meg at hun hadde frika ut om ledningen datt ut :p også tro det var magi når den fortsatt funka XD :p

Lenke til kommentar

Meningen med instruksjonsboka, når man ikke leser den.

Instruksjonsboka jeg fikk med min "phat" er på fransk, italiensk, nederlandsk og tysk, så det er ikke alltid man blir så mye klokere av å lese instruksjonene :p

Og ja, den ble kjøpt i Norge. 

Ikke at jeg har så stort behov for instrukser, men trådstarter er jo et flott bevis på at det sikkert er mange som trenger det  :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...