Joachim_F Skrevet 15. januar 2010 Del Skrevet 15. januar 2010 Ukens utvalg inkluderer Serious Sam HD for Xbox 360. Les hele saken Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 15. januar 2010 Del Skrevet 15. januar 2010 Var ikke så mye spennende for min del denne uken. Sitter egentlig bare og venter på at Super Mario Kart skal komme på VC. Hørte noe om at det skulle være på vei for noen uker siden, men etter det har det vært stille. Lenke til kommentar
Sveinboer Skrevet 15. januar 2010 Del Skrevet 15. januar 2010 (endret) Constructor faktisk Det spillet spilte jeg en del på PC for en god del år siden. Må visst en tur innom PSN nå Fantastisk morsomt spill etter det jeg husker Endret 15. januar 2010 av Sveinboer Lenke til kommentar
Istapp Skrevet 15. januar 2010 Del Skrevet 15. januar 2010 Testa The McCarthy Chronicles en liten stund. Veldig kult. Åsså gratis. Må nesten ta å donere noen kroner etterpå. Venter med det til jeg er ferdig, så får jeg se hvor mye jeg føler det er verdt. Liker at det dukker opp nye old school eventyr spill. Old school spill generelt er jo bare bra egentlig. Bra for spill miljøet liksom. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå