OHJohansen Skrevet 15. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 15. januar 2010 TNS Gallup har foretatt en undersøkelse ? her er hvilke HD-kanaler vi ser mest på. Les saken her Lenke til kommentar
Teknofil.no Gjest Skrevet 15. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 15. januar 2010 Av HD-kanalane ser eg nesten utelukkande på Discovery HD. Hadde Get levert NatGeo HD og Animal Planet HD, hadde dei definitivt tatt ein del av kaka. Det gjeld nok også TV Norge HD. Eg reknar med at NRK HD tar ein stor bit etter 12. februar! Lenke til kommentar
Teknofil.no Gjest Skrevet 15. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 15. januar 2010 Tja, som en som må bruke Get, så er det kun BBC HD jeg får sett. Jeg betalte ekstra for Discovery HD, men det var ikke verdt de ekstra 49 kronene i måneden... Skulle gjerne hatt både TVN HD og TV2 HD. Gleder meg til å se NRK HD, og NRKs egne HD produksjoner. frankps Lenke til kommentar
Teknofil.no Gjest Skrevet 15. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 15. januar 2010 Tja...Er HD kanaler så utbredt blant folk da...? Lenke til kommentar
Teknofil.no Gjest Skrevet 15. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 15. januar 2010 Alle med Get HD har Eurosport HD. Den er nok egentlig på listen over de mest populære. Lenke til kommentar
Teknofil.no Gjest Skrevet 17. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 17. januar 2010 History HD så klart. Står på døgnet rundt... Lenke til kommentar
Teknofil.no Gjest Skrevet 18. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 18. januar 2010 Nå som TV2 er byttet ut med TV2 HD i alle HD-mottakere hos Viasat scorer nok den høyrere enn det undersøkelsen viser. Lenke til kommentar
Teknofil.no Gjest Skrevet 18. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 18. januar 2010 synes det var merkelig at ikke Discovery HD er nevnt... Lenke til kommentar
Teknofil.no Gjest Skrevet 21. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 21. januar 2010 TVNorge HD helt klart. Hadde TV2,NRK,TV3's produksjoner vært tilgjengelig i HD og kabelnettet, ville nok disse vært like mye brukt i HD. CSI Miami ser ganske pent ut i HD Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg