Vegar Jansen Skrevet 15. januar 2010 Del Skrevet 15. januar 2010 Skal du brenne, rippe eller lage din egen film-DVD? Sjekk ut disse programmene. Les saken her Lenke til kommentar
Teknofil.no Gjest Skrevet 15. januar 2010 Del Skrevet 15. januar 2010 Får å dekryptere finnes det et program som er bedre enn dvd decrypter, søk på google så finner dere et program som heter dvdfab. Finnes gratis og tar alt, også sony sine dvder. Lenke til kommentar
Vegar Jansen Skrevet 15. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 15. januar 2010 Får å dekryptere finnes det et program som er bedre enn dvd decrypter, søk på google så finner dere et program som heter dvdfab. Finnes gratis og tar alt, også sony sine dvder. Hei, enig i at DVD Fab er et gildt program, men det er så vidt jeg vet ikke freeware. Lenke til kommentar
Teknofil.no Gjest Skrevet 15. januar 2010 Del Skrevet 15. januar 2010 Jo fab er gratis, men da får du bare decryptert og må bruke schrink etterpå. Lenke til kommentar
lolidude_InnleggNO Skrevet 18. januar 2010 Del Skrevet 18. januar 2010 For de mest ihuga filmfanatikerne er DVD bare sååå 2007; det er nå Blu-ray-filmer som skal fylle opp hyllene. Tullball. De fleste av mine venner som er filmfanatikere nekter å kjøpe blu-ray av flere grunner. Jeg personelig kjøper de på dvd, og laster de ned i HD. Tror dere virkelig at det bare er folkene som kun ser tenåringskomedier og hjernedøde actionfilmer som fortsatt kjøper dvd? Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711 Skrevet 18. januar 2010 Del Skrevet 18. januar 2010 Hvor enkelt er DVDShrink? Har hittil rippet DVD ved hjelp av 2-3 programmer, noe som er ganske så tungvint. Lenke til kommentar
Teknofil.no Gjest Skrevet 21. januar 2010 Del Skrevet 21. januar 2010 DVD Decrypter fungerer heller dårlig på nyere filmer. Man må lete litt for å finne et kopieringsprogram som fungerer. Jeg har testet haugevis og akkurat nå så er det DVD Fab som er det beste har jeg funnet ut. Lenke til kommentar
Teknofil.no Gjest Skrevet 22. januar 2010 Del Skrevet 22. januar 2010 AnyDvd Clone dvd fikser det meste Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg