Øystein.F. Skrevet 14. januar 2010 Del Skrevet 14. januar 2010 Vil framtida gi oss ekte krig som rein underhaldning? Les hele saken Lenke til kommentar
REALRAW Skrevet 14. januar 2010 Del Skrevet 14. januar 2010 Samme som har lagd Ace Combat-spillene? FUCK YES! Lenke til kommentar
Amaru Skrevet 14. januar 2010 Del Skrevet 14. januar 2010 med fare for å høre ut som en grafikkhore, grafikken her så direkte råtten ut!! jeg har pc spill fra 2002 med bedre grafikk på fly og omgivelser. Lenke til kommentar
Famousflame Skrevet 14. januar 2010 Del Skrevet 14. januar 2010 (endret) Wii har store begrensning på tekstur oppløsningen Derfor cartoony uteksturerte greier fungerer bedre. Endret 14. januar 2010 av Duden Lenke til kommentar
Aiven Skrevet 14. januar 2010 Del Skrevet 14. januar 2010 Den tildynelatande sterke historia er samtidig eit element som kan blir eit godt trekkplaster. Åjasså, byr den på erotikk også? ;) Lenke til kommentar
Kenichi-san Skrevet 15. januar 2010 Del Skrevet 15. januar 2010 Lyst på dette, ser bra ut Får vel snart se filmen å B) Lenke til kommentar
simalarion Skrevet 15. januar 2010 Del Skrevet 15. januar 2010 hehe lurte lenge på hvorfor i alle dager grafikken var så 2003 ish, men så da at spillet var til Wii. Forklarte alt ). Lenke til kommentar
Gorzun Skrevet 17. januar 2010 Del Skrevet 17. januar 2010 Fanden ta nintendo som ikke lagde en kraftigere maskin:( Veldig spent på hvordan kommende titler jeg gleder meg til vil se ut på konsollen. Omg...tenk deg metroid i HD.. (Ok det var mye offtopic) Blir neppe et kjøp for min del. Flyspill er alltid best med meget god grafikk imo:p Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå