OHJohansen Skrevet 14. januar 2010 Del Skrevet 14. januar 2010 Dagens flatskjermer er digitale og takler oppløsninger i Full HD ? noe som gjør den godt egnet som PC-skjerm. Les saken her Lenke til kommentar
Teknofil.no Gjest Skrevet 15. januar 2010 Del Skrevet 15. januar 2010 Du har glemt windows 7, der det bare er å trykke win+p, altså windowsknappen. så får man opp en liten meny man kan velge forskjellige oppsett ved å trykke flere ganger. Lenke til kommentar
Teknofil.no Gjest Skrevet 22. april 2010 Del Skrevet 22. april 2010 Eg fåkje kobla t tven min til min stasjonære data... når eg kobla tven t via HDMI kabel t pcen registrerakje den at den e tilkobla, men når eg tar HDMI kabelen og kobla t til den vanlige sjermen, virka det Lenke til kommentar
Teknofil.no Gjest Skrevet 14. juli 2010 Del Skrevet 14. juli 2010 Best å vente på DNLA (Digital Living Network Alliance) som forhåpentligvis vil erstatte HDMI og de andre kabeltypene, da man ikke trenger å rote med kabler mere :-) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg