Vaine Skrevet 15. januar 2010 Del Skrevet 15. januar 2010 Koselig med en chocobo ja! Men jeg må si videoen er utrolig klamme greier. Er jo mer en musikkvideo for en forholdsvis middelmådig britisk tv-serievinner enn en skikkelig spilltrailer. Har du PS3? Det er lagt ut 4 forskjellige trailere til spillet på PlayStation Store, og du kan sikkert finne dem alle på Youtube. Forøvrig synes jeg det ser aldeles fantastisk ut, 'must buy' for meg. Lenke til kommentar
leterel Skrevet 15. januar 2010 Del Skrevet 15. januar 2010 Er det bare meg eller ligner hovedpersondama en del på Emily Haines fra Metric? Lenke til kommentar
Fenixen_InnleggNO Skrevet 15. januar 2010 Del Skrevet 15. januar 2010 videoen ser helt ufattelig bra ut.. musikken kunne de spart seg for men.. Lenke til kommentar
Vaenas Skrevet 15. januar 2010 Del Skrevet 15. januar 2010 Den sangen var kanskje den værste sangen jeg noengang har sett noen satt opp mot en spill trailer. Burde gjort noe sånn som med FF10 starting scene, den har musikk som passer mye bedre. Sangen her hadde ikke noe å formidle i forhold til spillet. Lenke til kommentar
yeruch Skrevet 15. januar 2010 Del Skrevet 15. januar 2010 Ond musikk! Jeg har bare fullført FF-X, det likte jeg. Men det er litt rart at mennene i final fantasy ser ut som jenter. Lenke til kommentar
Fenixen_InnleggNO Skrevet 15. januar 2010 Del Skrevet 15. januar 2010 Eneste forskjellen mellom PS3 og 360 utgaven er att det kommer på en blu-ray plate mens på 360 må du belage deg på diskbytte. De som sier noe annet er fanboys som ønsker å fremheve sitt eget egoistiske valg av konsoll det vil jo vise seg da.. uansett hva utvilkerne sier for å ikke sverte en av versjonene så blir det vel forskjell skal du se.. Lenke til kommentar
Vaenas Skrevet 15. januar 2010 Del Skrevet 15. januar 2010 Det er en minimalistisk forskjell på dem, slik jeg har forstått det så har blueray ukomprimert lyd og bilde, mens Microsoft sin kommer med komprimert over 3 disker. Når folk hører komprimert tror folk det er så svinnaktig mye det er snakk om, det er snakk om en minimalistisk komprimering for at den skal kjøre bedre på x360, det er ikke nevneverdig mye. Lenke til kommentar
StigOne_InnleggNO Skrevet 15. januar 2010 Del Skrevet 15. januar 2010 De fleste spill blir først og fremst laget til X360 grunnet at maskinvaren og operativsystemet baserer seg litt på velkjent windows-kode. Deretter blir spillet portert til ps3 og andre systemer. Det er hovedgrunnen til at ps3 spillene per i dag(med unntak av sony exclusive titler)ikke har bedre grafikk og detaljer enn på 360. Portering gir mulighet til nedskalering av grafikk, men naturligvis ikke opp. Resultatet av portering kan i noen tilfeller gi små problemer med framerate drop o.l.(eksempel Gta IV) Dette er ihvertfall sånn jeg har oppfattet det. Logisk er det ihvertfall, med tanke på hvor mye sterkere maskinvare det sitter i ps3. Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 15. januar 2010 Del Skrevet 15. januar 2010 Det finnes da vitterlig nok av eksempler på at PS3 versjonen av et multiplatformspill er bedre enn X360 versjonen også. Det går kanskje mest andre veien, men det er som regel kun utvikleren sin "skyld" og ikke det at portering kun går en vei. Lenke til kommentar
hvo91 Skrevet 15. januar 2010 Del Skrevet 15. januar 2010 Jeg har blitt veldig skeptisk til dette etter å ha lest artikler som lister opp dårlige og gode sider. Repetitiv og "fikset" gameplay er vel en av hovedpunktene jeg tatt til meg. Lenke til kommentar
Toroto92 Skrevet 15. januar 2010 Del Skrevet 15. januar 2010 Utrolig pen trailer. Gleder meg virkelig til dette spillet. Er så lei av de som klager over musikk valget. Leonna Lewis har en av Amerikas peneste stemmer og ingen kunne gjort dette bedre en henne. Dette er kun tema sangen og gleder meg utrolig mye til det nye soundtracket som til nå høres utrolig bra ut. Lenke til kommentar
Vaine Skrevet 16. januar 2010 Del Skrevet 16. januar 2010 Etter å ha sett denne traileren en 10-15 ganger må jeg si meg enig. Sangen gror på meg. >_> Lenke til kommentar
Diztar Skrevet 16. januar 2010 Del Skrevet 16. januar 2010 Gleder meg sykt til FF XIII, men blir ganske sur hvis det ikke blir mulig å spille med Japansk tale. Dubbingen var ganske bra, men det holder ikke mål for meg! Lenke til kommentar
Lightningwolf Skrevet 16. januar 2010 Del Skrevet 16. januar 2010 Likte sangen jeg. Men kanskje jeg bare er så fanboy av serien at til og med toner fortoner seg bedre enn de egentlig er sammen med et FF spill. Lenke til kommentar
Vaine Skrevet 16. januar 2010 Del Skrevet 16. januar 2010 Gleder meg sykt til FF XIII, men blir ganske sur hvis det ikke blir mulig å spille med Japansk tale. Dubbingen var ganske bra, men det holder ikke mål for meg! For å være ærlig synes jeg den engelske talen er langt bedre enn den japanske. Ser helt lol ut å se han kisn med afroen snakke japansk, for ikke å snakke om den latterlig feminine stemmen til den 14 årige gutten 'Hope'. Tvilsomt at det blir mulig å spille med japansk tale, da japansk lydspor visstnok ikke ville fått plass på Xbox 360 versjonen (Begrenset til 3 plater?), og kontrakten sier at begge versjonene skal være like. Lenke til kommentar
Diztar Skrevet 16. januar 2010 Del Skrevet 16. januar 2010 (endret) Gleder meg sykt til FF XIII, men blir ganske sur hvis det ikke blir mulig å spille med Japansk tale. Dubbingen var ganske bra, men det holder ikke mål for meg! For å være ærlig synes jeg den engelske talen er langt bedre enn den japanske. Ser helt lol ut å se han kisn med afroen snakke japansk, for ikke å snakke om den latterlig feminine stemmen til den 14 årige gutten 'Hope'. Tvilsomt at det blir mulig å spille med japansk tale, da japansk lydspor visstnok ikke ville fått plass på Xbox 360 versjonen (Begrenset til 3 plater?), og kontrakten sier at begge versjonene skal være like. Ja noen synes det kanskje er rart med Japansk stemme på han Afro kar'n, og at stemmen til Hope er feminin. Jeg synes nå dette høres betydelig bedre ut uansett, og ja det finnes faktisk mørke menn som snakker Japansk Men en ting skal de ha. FFXIII ser ut til at jeg kan spille igjennom med Engelsk tale, da det ikke er latterlig dårlig som de fleste Engelsk dubba spill. Likte ikke det med at begge versjonene skal være like, men jeg får ha et bitte lite håp om Japansk tale Endret 16. januar 2010 av diztar Lenke til kommentar
nub_nutz Skrevet 16. januar 2010 Del Skrevet 16. januar 2010 Blir ingen japansk dubbing på oss desverre, hadde selv foretrukket japansk tale. Men eg syns stemmene hørtes bra ut eg, ihvertfall i denne traileren her. Lenke til kommentar
Kadaju Skrevet 17. januar 2010 Del Skrevet 17. januar 2010 ...den latterlig feminine stemmen til den 14 årige gutten 'Hope'. Realistisk vil jeg kalle det... Bo i Japan og du vil skjønne hva jeg snakker om Lenke til kommentar
mh94 Skrevet 17. januar 2010 Del Skrevet 17. januar 2010 Vett noen hvor eg kan laste ned videoen ? Arrangere et LAN i bygda og mange spiller rollespill. Tenkte eg kunne vist filmen på storskjerm Lenke til kommentar
nub_nutz Skrevet 17. januar 2010 Del Skrevet 17. januar 2010 (endret) Kan lastes ned her, tror det er rett Linky EDIT: Ja du må visst regge deg! Endret 17. januar 2010 av Mala Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå