Gå til innhold

Test: Samsung Omnia Pro - Fulltreffer for proffene


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Kommentaren her går på selve anmeldelsen og ikke telefonen. Jeg har fulgt ivrig med siste året på mobilen.no og holdt meg løpende orientert om nyheter og særlig lanseringer. Noen trekk ved anmeldelsene her har etter hvert pekt seg ut.

 

Jeg synes det er en merkelig vinkling her da de feilene som blir påpekt her blir bagatellisert (treg, "ører", låser seg ved opplasting, kan ikke kobles mot ps3, slark i hardware m.f.). Du legger "godviljen" til og gir den en femmer. Hvor var "godviljen" når du anmeldte Xperia x2? Det er et stort sprik mellom hva du anser som negativt eller positivt nok til at det preger karakteren i en anmeldelse. Om du har opplevd den store forskjellen så er det noe du overhodet ikke har klart å formidle. Og kanskje jeg har misforstått noe vesentlig, men qwerty-tastatur på mobiltelfoner er vel ikke designet for å brukes mens telefonen ligger på bordet? Nei, kan ikke si meg imponert over de siste anmeldelsene dine og kan ikke anbefale de til noen. Vi får se hva fremtiden bringer for her er det rom for forbedring. For ordens skyld: jeg eier ingen av de nevnte telefonene, men har prøvd begge. Jeg har ikke eierinteresser i noe salgsapparat eller lignende i forhold til mobiltelefoner.

 

Men for all del: Lykke til med din neste anmeldelse:)

Lenke til kommentar

Tror alle bør prøve denne mobilen, før man uttaler seg... Har selv aldri likt WM, men WM 6.5 + de skins som er lagt på Omnia Pro, så er dette i følge min kunnskap og mening den beste proff telefonen man nå kan få tak i! Vet ikke hvor lenge denne har blitt testet av Swang/Mobilen, men den blir bare bedre og bedre for hver dag, og vet du hva; et virtuelt T9-tastatur finnes på telefonen, det er bare å holde inn MODE knappen, også velge det øverste alternativet i den menyen!!! Så her kommer et tips; prøv denne telefonen eller like godt bare kjøp den, dere vil ikke bli skuffet!

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

Det er ofte ulike meninger når man tester mobiltelefoner, og vi har gjerne ulik vekting og vinklinger når vi tester telefoner - det er en av grunnene til at det er plass til ulike mobilsider i et såpass lite marked som Norge. Vi tar gjerne imot tips og kritikk fra våre lesere, men påstander om at våre journalister står på noen produsenters lønningsliste mener vi faller på sin egen urimelighet. Espen Swang er Norges mest erfarne mobiltester og får sin lønn fra A-pressen Digital Medier - vår eier - og vi følger gjeldende journalistiske regler som fastsatt i Vær Varsom-plakaten og Tekstreklameplakaten. Vi tar gjerne imot våre leseres meninger også når dere er uenige med oss, så fortsett gjerne å bruke forumet til å komme med deres erfaringer. Vi håper å om ikke lenge få på plass en modul som lar dere skrive deres egne anmeldelser og meninger, i mellomtiden ønsker jeg god og fruktbar debatt på vårt forum.

Lenke til kommentar
  • 3 måneder senere...
  • 2 uker senere...

Jeg har desverre en slik telefon som jeg må ta frem i tide og utide fordi min vanlige telefon av en eller annen grunn er utilgjengelig. Nå senest i dag, og du verden for en elendig software på denne telefonen. Det hadde sikkert vært en absolutt topptelefon hvis bare de kunne programmert som HTC. Hele tiden kommer det fram Windows Mobile menyer og ikoner som er ørsmå og umulige å klikke på. Håper det er siste gang jeg trenger å bruke den i dag.

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...