VEH_InnleggNO Skrevet 14. januar 2010 Del Skrevet 14. januar 2010 Snart rulles DSi XL ut i Europa. Les hele saken Lenke til kommentar
Tangeter Skrevet 14. januar 2010 Del Skrevet 14. januar 2010 Kjøpte aldri dsi da den kom ut her så skal definitivt få meg mammut versjonen. Eneste de sier drar ned på den er at den ikke er noe du kan trappe ned i lommen lengre, ikke at jeg personlig finner det som et problem. Lenke til kommentar
PcAj Skrevet 14. januar 2010 Del Skrevet 14. januar 2010 (endret) Syns nintendo driver littegrann melking. Vurderte å kjøpe ds for et par år siden, men er glad jeg ikke gjorde. Personlig synes jeg litt synd på ds kjøpere, ettersom det jo nettopp kom dsi o.s.v. Xl-en er vel ikke forskjellig i maskinvare? Tror jeg? Synkronisering av maskinene, slik at man ikke kjøper en og så må ha den nye...Og det er jo en bra ting, sånn sett. Rare tanker fra min side ^^ Endret 14. januar 2010 av PcAj Lenke til kommentar
Laland Skrevet 14. januar 2010 Del Skrevet 14. januar 2010 Når de koker ihop en større versjon av DSi synes jeg de kunne kostet på seg en GBA-port. Det er det jeg savner mest på min DSi, og hadde økt spillbiblioteket betraktelig. Ikke at jeg klager! Hvordan er størrelsesforskjellene på den originale DSn og denne? Lenke til kommentar
Tangeter Skrevet 14. januar 2010 Del Skrevet 14. januar 2010 (endret) Når de koker ihop en større versjon av DSi synes jeg de kunne kostet på seg en GBA-port. Det er det jeg savner mest på min DSi, og hadde økt spillbiblioteket betraktelig. Ikke at jeg klager! Hvordan er størrelsesforskjellene på den originale DSn og denne? Og dette bør gi deg en god ide om hvorfor de sier den ikke glir så enkelt nedi lommen lengre. Endret 14. januar 2010 av ghost_ronin Lenke til kommentar
genser Skrevet 17. januar 2010 Del Skrevet 17. januar 2010 Dr Kawashima’s Little Bit of Brain Training: Arts Edition er inkludert i prisen, og er lagt inn på harddisken sammen med en ordliste. Har de virkelig putta en harddisk inni DSi XL? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå