mcgroven Skrevet 14. januar 2010 Del Skrevet 14. januar 2010 Lysten på å selv bidra til Norges suksess i vinter-OL? Les hele saken Lenke til kommentar
Bata Skrevet 14. januar 2010 Del Skrevet 14. januar 2010 I samme kvalitetsjikt som filmspill tenker jeg. Lenke til kommentar
oyvindhauge Skrevet 14. januar 2010 Del Skrevet 14. januar 2010 I samme kvalitetsjikt som filmspill tenker jeg. Det er synd det ikke lages gode sportsspill (utover EA's årlige spill). Jeg husker godt Winter Accolade (PC), summer/world games (C64), og Track and Field 2 (NES). Selv om de kanskje ikke var verdens beste spill hadde vi det i alle fall gøy med dem. Hadde vært moro om noen kunne lage noen bra spill basert på OL-grenene for sommer og vinter. Lenke til kommentar
Jan_InnleggNO Skrevet 14. januar 2010 Del Skrevet 14. januar 2010 Beijing var toppen. Synd de ikke helt får til vinter-OL. Sist gang det fungerte var Nagano 64. Lenke til kommentar
Teipball Skrevet 14. januar 2010 Del Skrevet 14. januar 2010 Kortbane 1500 meter var jo det kuleste. Dpilte det med to kompiser og det var jo drit kult. Skjønner ikke hva anmelder mener. Lenke til kommentar
Hansoen Skrevet 14. januar 2010 Del Skrevet 14. januar 2010 Det siste bra vintersportspillet var utvilsomt Winter Games. Etter det har det stått stille. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå