Kake24 Skrevet 13. januar 2010 Del Skrevet 13. januar 2010 Er det noen her som ikke har koblet Wii'en sin til internett enda, eller noen som har koblet seg til internett for første gang for mindre enn 30 dager siden? Hvis det er det så kan du få mitt Wii-nummer og jeg få ditt og så kan vi få 500 Nintendo Points hver. Du kan lese mer om Nintendo Connection Ambassador her. Lenke til kommentar
Toman18 Skrevet 13. januar 2010 Del Skrevet 13. januar 2010 (endret) Du kan få mitt på PM så får jeg ditt Connecta opp min WIi Black Edition idag!!! Har du ikke connectet opp til den før eller har du det? Endret 13. januar 2010 av Fanboyen Lenke til kommentar
Kake24 Skrevet 13. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 13. januar 2010 Jo, jeg har koblet meg opp til internett før så jeg må være ambassador. Jeg sender deg en PM så får vi poengene Lenke til kommentar
Long Skrevet 17. januar 2010 Del Skrevet 17. januar 2010 Dessverre har jeg allerede koblet til internett på Wii-en for lenge siden, men hva om vi samler oss 20 folk til sammen for å få den awesome gratis-spill-dealen? Lenke til kommentar
Kake24 Skrevet 18. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 18. januar 2010 Vil ikke kun den ene personen få spillene da? Er det mulig å gi bort spill? Lenke til kommentar
Amored Skrevet 18. januar 2010 Del Skrevet 18. januar 2010 Husk at det som er "ny" må ha registrert konsollen innenfor de 30 siste dagene. Om han registrete seg for 31 dager siden, funker det ikke. Lenke til kommentar
Alkjeks Skrevet 19. januar 2010 Del Skrevet 19. januar 2010 Dessverre har jeg allerede koblet til internett på Wii-en for lenge siden, men hva om vi samler oss 20 folk til sammen for å få den awesome gratis-spill-dealen? Hvilken deal? Gratis spill? Lenke til kommentar
Kake24 Skrevet 19. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 19. januar 2010 Hvis man registrere nummeret til 20 personer så får man alle de litt eldre spillene til N64, NES osv gratis. Man må da registrere nummeret til en person som ikke har vært på nett enda eller en som ikke har koblet seg til internett for mer enn 30 dager siden. Man får 500 Wii-points hver gang man registrerer Wii-nummeret til en person. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå