Brythest Skrevet 13. januar 2010 Del Skrevet 13. januar 2010 Heisann Bestilte nettopp BF 2142 da jeg savnet det spillet litt, og platen min var ubrukelig til å starte det opp igjen. Er kanskje 1,5 år eller noe rundt der, siden jeg spilte det sist. Lurte egentlig bare på om det er mange som spiller 2142 for tiden? Mener å huske at det var mange som ikke var så veldig glad i den "futuristiske" utgaven, samtidig som det var en del problemer med punkbuster, exploits og cheatere. Lenke til kommentar
Khogn Skrevet 14. januar 2010 Del Skrevet 14. januar 2010 Det er fortsatt veldig mange som spiller BF2142 og du vil finne mange nesten-fulle servere å spille på uansett tid og dag. Ingen problem på denne fronten. Knallspill, til tross for å være litt "røff i kantene" (mange irriterende bugs, osv.). Etter min mening mer balansert, variert og generelt mye bedre enn BF2 dersom du tåler litt sci-fi. Lenke til kommentar
Brythest Skrevet 14. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 14. januar 2010 Takk for svar. Akkurat det jeg ønsket å lese. Hadde det veldig morsomt med dette spillet før. Da er det bare å vente på platen og satse på at alt går bra ved installasjonen. Lenke til kommentar
Khogn Skrevet 15. januar 2010 Del Skrevet 15. januar 2010 Jeg husker jeg opplevde problemer med både BF2 og BF2142 så det spørs... Men hvis du har XP eller Windows 7 funker spillet fint. Lenke til kommentar
Brythest Skrevet 15. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 15. januar 2010 Har Vista men kjenner godt til problemene som kan oppstå ved installasjon av 2142 da jeg har plagdes med det og Punkbuster før i Vista og xp 64-bit. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå