mobilen.no Skrevet 13. januar 2010 Del Skrevet 13. januar 2010 En ny applikasjon for iPhone viser deg om noen forsøker å snoke i telefonen din Les saken her Lenke til kommentar
Mobilen.no Gjest Skrevet 13. januar 2010 Del Skrevet 13. januar 2010 Åh, den må jeg ha. Misstenker nok at kona snoker litt av og til. Blir gøy å finne ut av det. Lenke til kommentar
Mobilen.no Gjest Skrevet 13. januar 2010 Del Skrevet 13. januar 2010 Hvorfor ikke bare ha på telefonlås for at ingen skal kunne snoke på mobilen? det har jeg, mye billigere.. Da tror jeg heller at jeg hadde kastet ut kona! Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 13. januar 2010 Del Skrevet 13. januar 2010 Du kan jo ikke se om noen har prøv å snoke på telefonen din da. Lenke til kommentar
Laland Skrevet 13. januar 2010 Del Skrevet 13. januar 2010 Denne skal jeg prøve for å ferske venner på skolen! Litt kjedelig hvis noen av dem finner ut av det og trykker på hjem-knappen, men loggen er der nå. Lenke til kommentar
Mobilen.no Gjest Skrevet 13. januar 2010 Del Skrevet 13. januar 2010 Og hvis man trykker på Home-knappen da? Vips, så er programmet lukket og den vanlige start-skjermen er på plass igjen. Holder en knapp på låsekode Lenke til kommentar
Mobilen.no Gjest Skrevet 13. januar 2010 Del Skrevet 13. januar 2010 Ja, men du vil jo ennå kunne se at noen har prøvd å snoke når du ser appen er blitt lukket. Tror ikke poenget med appen er å hindre folk i å snoke, det er mer for å sjekke om noen gjør det. Jeg kjøpte den, var bare 6,- og testet den, funker som den skal. Loggen blir lagret når noen klikker på home knappen, og loggen kan ikke slettes slik det ser ut her, blir bare lagt til fler logger om en starter igjen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg