mcgroven Skrevet 13. januar 2010 Del Skrevet 13. januar 2010 Japansk trøbbel kan få konsekvenser i Vesten. Les hele saken Lenke til kommentar
KraniC Skrevet 13. januar 2010 Del Skrevet 13. januar 2010 dette var jo nesten ekstremt frusterende, har ventet litt for lenge på denne her nå. jaja det er vell forsåvidt greit nok for det kommer alt for mange gode spill ut på første kvartal så eg må jo ha råd til dem alle. men skal garantert kjøpes når det endelig kommer kan vell kjøpe forza motorsport menst eg venter og Lenke til kommentar
zlpw0ker Skrevet 13. januar 2010 Del Skrevet 13. januar 2010 ja,ekstremt. Har venta så lenge.Fikk fastsatt dato i mars så blir utsatt igjen. Hvor mange ganger skal de utsette gt5 da,det har jo bare vært i produksjon i evigheter. Lenke til kommentar
Khogn Skrevet 13. januar 2010 Del Skrevet 13. januar 2010 "Prolouge"?? Dette var litt dumt, ja. Men så lenge jeg har Forza 3 storkoser jeg meg... Lenke til kommentar
nub_nutz Skrevet 13. januar 2010 Del Skrevet 13. januar 2010 Av ein eller annen grunn er eg ikkje så overrasket Springer neppe skoa av meg for denne tittelen her uansett, med så mange andre gode spill de neste mnd. vil eg tro eg år store problemer med å finne tid til spillene. Lenke til kommentar
thklinge Skrevet 13. januar 2010 Del Skrevet 13. januar 2010 Det var jo ingen bombe, GT5 er jo nesten waporware nå.. Lenke til kommentar
oyvindhauge Skrevet 13. januar 2010 Del Skrevet 13. januar 2010 Aner vi Gran Turismo Forever? Selv om jeg ikke er noen bilfantast er det synd spillet ikke kommer snart. Hadde mange timer moro på PS1 med GT. Hadde også vært gøy å se om det blir så bra som mange skal ha det til. Lenke til kommentar
Walts Skrevet 13. januar 2010 Del Skrevet 13. januar 2010 http://www.vg247.com/2010/01/13/scee-gt5-eu-date-in-due-course-jp-delay-only-applicable-for-the-japanese-market/ Så gjelder bare for det japanske markedet. Europeiske datoen de har satt står Lenke til kommentar
thklinge Skrevet 13. januar 2010 Del Skrevet 13. januar 2010 Eh, de ga aldri en dato for EU/US. Så ja, teknisk sett er det bare en forsinkelse for det japanske markedet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå