Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Spørsmål til megavolt: Er ikke den ladern fra Griffin til gamle iPoden? annerledes firewire port på den nye... Håper du har den gamle eller at jeg tar feil.
Jo jeg skjønte det selv etter at jeg hadde sett litt nærmere på den. Har den nye iPod'en selfølgelig=) (eller det blir feil og si at jeg har den for jeg har ikke fått den enda, men den er bestilt...)

 

Sendte dem spørsmål om det, og dette fikk jeg til svar:

Xmac[/url] Kundeservice"]De nye iPod har en ny type bunnplugg og må derfor lades gjennom bordholderen. Tilbehøret fra Griffin er derfor ikke kompatible med noen

av de nye iPodene. Det er imidlertid ventet at Griffin lager nytt

tilbehør, som passer de nye iPodene.

Det er tydeligvis på vei, men jeg heller jeg går for Belkin sin, hvis jeg finner den noe sted.

 

Eller så bestiller jeg den på apple når de får den inn der.

 

For jeg kunne uansett trengt litt annet stæsj, bla.a:

 

-Sånn lade-kit (man kan sette AA baterier i)

-en ekstra reise-lader

-en kombinert USB 2.0&Firewire kabel (ikke det at jeg trenger USB 2.0, men det er greit og ha en ekstra kabel så jeg slipper å rive med meg dokkingstasjonen, samme gjelder for lader.)

-en ekstra dokking-stasjon

-muligens en radio-sender

 

Og hvis en bestiller for over 830kr (uten mva.) eller .no, så får du gratis porto :)

Lenke til kommentar
I nettbanken til DNB gikk det ikke an å velge KID-nummer.

 

Høres utrolig rart ut at norges største bank ikke har en nettbank som støtter betaling av regninger med KID nr.

 

DNB har et system som gjør at den automatisk velger om det skal være KID eller Melding...

 

Den får informasjon om kontoen og innehaveren hvis det er en bedriftskonto.

Lenke til kommentar
Nå har de sendt iPod'en min så den er her om noen dager  :yes:  :yes:  :yes:  :yes:  :yes:

Fint for deg :) (gratulerer med snart ny iPod!)

På griffins webside står det at den laderen fungerer både med ipod med firewire-plug og dock-connectorhttp://www.griffintechnology.com/products/powerpodauto/
Hm men da må man ha med docken i bilen!!!

 

Netopp! Var helst det jeg ville slippe...

 

Det virker også som om det ikke følger med noe lader til iPod 2, bortsett fra den du plugger i dokkingen. Det er litt dårlig synes jeg, da litt av vitsen med dokkingstasjonen er at man netopp skal slippe og rive den ut hver gang man drar på reise eller .no. Skal på en måte være sånn "base" der alt (tilkobling til annlegg, lading, firewire-kabel til PC'en osv...) er klart og det bare er å slenge iPod'en oppi.

 

Samme gjelder med firewire-kabel, virker som om du må ha med dokkingen og alt sammen bare for å ha pod'en med til en venn og sånn.

 

Derfor bestilte jeg en "ekstra" kabel, bestilte like godt kombinert USB 2.0- & FireWire-kabel da det kosta det samme som FireWire-kabel. Rakk aldri å sjekke om den ble koblet til direkte under iPod'en, men satser på det. Hvis ikke er jo litt av poenget borte :evil:

 

Vel, får stikke innom OfficeLine og se om de har sigarettlader en gang da, så har de forhåpentligvis den radio-senderen og :p !

Lenke til kommentar
Ringte nettopp til apple for å høre hvorfor ipod'en min hadde liggi stille i luxemburg siden mandagen. Svensken jeg snakket med begynte å bable om noe forsinkelser og sikkerhetssjekker o.l. Og at jeg ikke kan forvente å få den før tidlig neste uke.  :x

 

Så pakkene ligger stille i luxembourg nå?

Ligger din der fortsatt?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...