Captain Slow Skrevet 12. januar 2010 Del Skrevet 12. januar 2010 Kommer dere noen gang til å fikse en versjon av gamer.no for mobiltelefoner? Har den siste tiden irritert meg flere ganger over dette. Jeg vet jo at dere hadde en før, da dere var under tek.no-nettverket. Bare lurer, hadde vært kjekt. Lenke til kommentar
fiskfisk Skrevet 12. januar 2010 Del Skrevet 12. januar 2010 Er på lista over ting som skal fikses; foreløpig skal ting stort sett være greit tilpasset til å ikke se helt helvette ut på mobile enheter også. Er det en spesiell mobil eller et sideelement du sliter med? Lenke til kommentar
Captain Slow Skrevet 12. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 12. januar 2010 Det er forsåvidt hele sida som blir slitsom å navigere på med en mobil, noen ganger laster ikke sidene skikkelig inn heller, pluss at oppsettet er rimelig føkka. Samme gjelder forumet også. Jeg bruker Sony Ericsson W995, rimelig stor skjerm på den, ikke noe iPhone akkurat, men likevel så er det slitsomt. Lenke til kommentar
Stinkey Skrevet 12. januar 2010 Del Skrevet 12. januar 2010 På min iPod Touch så skulle man nesten tro at siden var designet til å passe for mobil. Artikler og hovedsiden er en drøm å lese på den. Har ikke prøvd forumet. Lenke til kommentar
fiskfisk Skrevet 13. januar 2010 Del Skrevet 13. januar 2010 Jeg må innrømme at jeg aldri har brukt en W995 eller har sett noe særlig på å levere innhold for den, men hvilken browser etc. er det du bruker? Støttes f.eks. Opera Mini på den, og hvordan blir i tilfelle innholdet med den i stedet? (ikke at vi bruker Opera Mini som en av plattformene under testing, men da har jeg iallfall muligheten til å prøve å gjøre raske fikser selv). Lenke til kommentar
Captain Slow Skrevet 17. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 17. januar 2010 Ting ble bedre nå, mye bedre. Bruker opera mini nå. Forumet er veldig rotete da, så det kan du kanskje ta en titt på, om du har muligheten. Lenke til kommentar
fiskfisk Skrevet 17. januar 2010 Del Skrevet 17. januar 2010 For mobil kan det være lurt å bruke Lo-Fi-versjonen av forumet; velg "IP.Board Lo-Fi" på skin-valget nederst på alle sidene. Om det er noe som ikke funker der, så kan du legge igjen en melding i tilbakemeldinger om forumet-kategorien, så titter helt sikkert noen på det :-) Gamer-skinnet på forumet er i utgangspunktet ikke tiltenkt for mobiler. Lenke til kommentar
Laland Skrevet 17. januar 2010 Del Skrevet 17. januar 2010 Vil bare legge til at Gamer.no fungerer veldig bra på iPhone. Layoutet på siden er en fryd å bruke, og dobbeltrykk-for-å-zoome funksjonen fungerer innmari bra. Hvis vi begynner å snakke om light utgaven av forumet har jeg ikke annet enn godt å si. Lenke til kommentar
eivl Skrevet 22. januar 2010 Del Skrevet 22. januar 2010 Jeg har ennå ikke klart å sende PM med iPhonen min, er det flere som har merket dette? PS: er faktisk bare nå, i skrivende stund at jeg har funnet ut at det ikke har virket, skal prøve å reprodusere hva jeg gjør for slik at dere får en bedre feilraport! Lenke til kommentar
- FuzioN Skrevet 3. februar 2010 Del Skrevet 3. februar 2010 Det er nå innlagt et Mobilskin for forumet. Lenke til kommentar
Nesumar Skrevet 3. februar 2010 Del Skrevet 3. februar 2010 Kommer vel til å bli brukt mye av brukerne når det ikke er tilgang til PC Flott at dere fikk det til Lenke til kommentar
Laland Skrevet 3. februar 2010 Del Skrevet 3. februar 2010 Tenker jeg holder meg til Lo-Fi skinnet inntil videre. Mindre grafikk gjør det raskere å bruke over EDGE samt noen funksjoner (mine innlegg, vis nye poster) har snarveier der. Flott med noe for når en er på wifi, though! Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 3. februar 2010 Del Skrevet 3. februar 2010 Mobilskin: Innlegg.no > Vis nytt innhold Ip.Board Lo-FI: Ikke noe sånt å spore Ellers var Mobilskinnet mye bedre å navigere i og å lese enn Lo-Fi etter min mening. Lenke til kommentar
Terje Skrevet 4. februar 2010 Del Skrevet 4. februar 2010 Flott at dere liker det Vi skal redigere litt på det, gjøre om logoen fra aqua-soft til Innlegg, legge inn flere user agents for automatisk redirect hvis du sitter på mobiltelefon etc. Lenke til kommentar
Error Skrevet 9. februar 2010 Del Skrevet 9. februar 2010 Jeg logget tidligere i dag inn på forumet via telefonen, og skiftet til mobilskin. Nå som jeg logger på via PC'en har jeg fortsatt mobilskin, og "Skift Tema" knappen fungerer ikke. Lenke til kommentar
Erlend Skrevet 9. februar 2010 Del Skrevet 9. februar 2010 Du må først velge et tema fra dropdownboksen over knappen, så trykke på knappen. Selve dropdownboksen er usynlig, men du trykker bare der det står "Mobilskin" Edit: Jeg har nå gjort den mye mer synlig. Lenke til kommentar
Error Skrevet 9. februar 2010 Del Skrevet 9. februar 2010 Å ja, nå skjønte jeg det Takk! Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 9. februar 2010 Del Skrevet 9. februar 2010 Litt frustrerende å måtte bytte skin hver gang man bytter plattform. Det er greit nok når man sitter på datamaskina, men når man sitter med telefonen og i utgangspunktet er ute etter å holde telefonregningen nede er det litt teit å måtte laste inn forumet med standarddrakten man bruker når man er pålogget via PC, for så å bytte skin og loade siden på nytt. Noen måte å få forumet til å se om man surfer fra en PC eller mobil? Lenke til kommentar
PaulKemp Skrevet 25. februar 2010 Del Skrevet 25. februar 2010 (endret) Mobilskinnet til forumet er en drøm på iPhone i hvert fall. Sitter på nevnte å skriver nå! Ang problemet som oppstår når man skifter platform, jeg skjønner mobilskinnet helst skal velges automatisk, men dette skjer ikke per dags dato. Kan man ikke legge inn mobilskinnet by default på en annen URL? Innlegg.no/mobil/ etc? Da er hele problematikken med skin på forskjellige platformer løst! Edit: seff typo! en ting til; kan dere legge til 'mine innlegg' på mobilskinnen et sted? Endret 25. februar 2010 av PaulKemp Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå