Vitamin Bjørn Skrevet 12. januar 2010 Del Skrevet 12. januar 2010 (endret) Sliter virkelig med å få noe god ping på MW2. Når jeg spiller sammen med kompiser så ender jeg opp med full bar alltid, men med en gang jeg skal spille alene så har jeg max 2 alltid. Sitter med Telenor fiber 20/10 Mbit og Zyxel P2602HWT modemet. Modemet går videre inn i en Dlink DIR-655, så i veggen og ut igjen i stuen, så i en switch, så i xboxen. Jeg ser jeg kan fjerne D-link ruteren da den ikke gjør annet enn å sende signalet videre fra modemet, gjennom den og til veggen, men har ikke prøvd dette enda da den har god trådløs kapasitet. Har åpnet alle porter jeg skal for Xbox Live tror jeg. Slik ser det ut i D-link ruteren nå: TCP 3074 UDP 88,3074 TCP 80 UDP 80 TCP 88 UDP 88 TCP 54 UDP 53 Har i ettertid skrevet inn det samme i modemet, men der får jeg bare skrive port og ikke om det er TCP/UDP, ikke at jeg vet om det har noe betydning. Uansett har det ikke gjort noe utslag. fortsatt elendig ping i MW2. Har lest om andre som har hatt lignende problem og har tatt kontakt med Telenor, som har igjen funnet ut at det er porter som er blokkert hos bruker. Ingen port program jeg har prøvd sier noen porter er åpne så ikke vet jeg. Har sendt mail selv nå, men håper noen her på forumet har gode forslag og da jeg begynner å bli ganske frustrert.. <_< Endret 12. januar 2010 av Vitamin Bjørn Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå