H4ck3r Skrevet 20. juli 2003 Del Skrevet 20. juli 2003 Var i Tyskland på mandag'en og kjøpte Warcraft 3 the Frozen Throne, men det jeg ikke så var at det stod Komplett in Deutsch bakpå pakka.. Så nå lurer jeg på om det finnes en slags patch som kan gjøre om menyen/gameplayet til engelsk skrift og tale.. Eller er siste utvei og kjøpe en HELT NY version av WC3 TfT på engelsk? (Håper ikke på den siste :/) Håper på ett svar eller to Mvh Hacker Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 20. juli 2003 Del Skrevet 20. juli 2003 I og med at du først har KJØPT spillet så ville jeg tro det ikke er umoralsk og ei heller direkte ULOVLIG å laste ned/kopiere frozen throne på engelsk fra noen og bruke cd-keyen du fikk med i den tyske utgaven? Lenke til kommentar
HappyStabby Skrevet 20. juli 2003 Del Skrevet 20. juli 2003 kontakt blizzard å få cdn bytta 8) Lenke til kommentar
Cappo Skrevet 20. juli 2003 Del Skrevet 20. juli 2003 Er vel bare å laste ned en versjon og bruke CD-keyen du fikk med spillet du kjøpte. Lenke til kommentar
JoeDohn Skrevet 20. juli 2003 Del Skrevet 20. juli 2003 Eller du kan bli med på "nei-til-at-spill-blir-oversatt-til-tysk"-bølgen, og så slipper vi sånne problemer også... Jeg ble en ****** på tysk (eh, i et visst perspektiv) etter å ha spilt Anno 1602 som jeg kjøpte i Berlin, men jeg hadde liksom foretrukket det på engelsk... :-? Lenke til kommentar
NoLimit_^ Skrevet 20. juli 2003 Del Skrevet 20. juli 2003 Du kan bruke altavista sin oversetter det er kanskje ikke så effektivt midt i en kamp, men etter hvert husker du jo hva alt betyr og om du har spilt RoC mye, så bør det vel ikke være så store problemer? men irriterende er det nok... Lenke til kommentar
H4ck3r Skrevet 21. juli 2003 Forfatter Del Skrevet 21. juli 2003 heeh jaja.. Takk for alle svar :smile: Lenke til kommentar
Arve Systad Skrevet 23. juli 2003 Del Skrevet 23. juli 2003 Letteste er vel å sende blizzard en mail om det, og håpe på dei er snille med deg Lenke til kommentar
H4ck3r Skrevet 24. juli 2003 Forfatter Del Skrevet 24. juli 2003 ja, noe sånt no.. men igjen, takk for alle svar, tok meg til heftene og gikk til byen for og kjøpe ett nytt ett, fant ett til 199 .BTW, Det er skikkelig kult Det ordner seg med IF Lenke til kommentar
AshtraY Skrevet 24. juli 2003 Del Skrevet 24. juli 2003 kan eg få den cdkeyen på den tyske versjonen? :smile: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå