mobilen.no Skrevet 12. januar 2010 Del Skrevet 12. januar 2010 Microsoft har gjort noen forbedringer i grensesnittet på Windows-mobilene Les saken her Lenke til kommentar
Mobilen.no Gjest Skrevet 12. januar 2010 Del Skrevet 12. januar 2010 Ser du konsekvent skriver HTC Touch HD2 i alle artiklene dine, men etter at den ble lansert heter den vel bare HTC HD2...? Lenke til kommentar
Mobilen.no Gjest Skrevet 12. januar 2010 Del Skrevet 12. januar 2010 Du skriver: "Men eksisterende Windows-mobiler (med unntak av HTC Touch HD2) har ikke resistive skjermer." Men det er jo akkurat det de har. De har ikke Kapasitive skjermer. Lenke til kommentar
Mobilen.no Gjest Skrevet 12. januar 2010 Del Skrevet 12. januar 2010 Nyheten er vel at WM 6.5.3 er offisielt annonsert, men neppe at den finnes! Dere burde bruke litt mer tid til research i stedet for å sitere andre websider. Jeg har kjørt WM 6.5.3 på min omnia i900 i mange måneder nå. Ulike og uoffisielle rom-oppdateringer er tilgjengelig til nedlasting fra sider som XDA-Developers eller MoDaCo. De er tilpasset en rekke WinMo telefoner (mange gamle som min, men også den nye HTC HD2 f.eks). WM er blitt veldig fingervennlig med WM 6.5.3, ja. Kan ikke dere teste det selv og skrive om det i stedet? Lenke til kommentar
mobilen.no Skrevet 12. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 12. januar 2010 Helt riktig. Her gikk det for fort i svingene. Skal rette det opp sporenstreks! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg