OHJohansen Skrevet 12. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 12. januar 2010 Skal vi tro produsentene blir 2010 året 3D kommer hjem i stua. Les saken her Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 12. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 12. januar 2010 "det skal bli spennende å se om flertallet av norske TV-kjøpere velger en 3D-TV i 2010" Ikke før alle modeller har 3D så kommer nok ikke flertallet til å kjøpe en 3D-Tv. Mye pga tv kjøpere idag kjøper billige dårlige plasma skjermer som Elkjøp spyr ut av butikken til en rimelig penge. Dem derimot som bryr seg om bildekvalitet og bra skjerm kommer nok til å vurdere å ta en med 3D-TV idag, noe anna ville bare vært dumt. Jeg har planer om å kjøpe tv iløpet av 2010 og er ikke i tvil om at jeg skal ha en skjerm med 3D. Lenke til kommentar
Teknofil.no Gjest Skrevet 12. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 12. januar 2010 Hvem i huleste bryr seg om 3d? prøver om mulig å unngå å se filmer i 3d på kino. Animasjonsilmen "UP" var et typisk eksempel på 3d som ikke gir noe som helst verdi til filmen, annet enn å prakke på oss plagsomme briller og nye lcd-skjermer som er utdatert om 2 år fordi de fokuserer på 3d kapabilitet istedet for fargekvalitet og kontrast. Enten kommer jeg til å spise hatten min om 2 år, eller så er 3d like mye en fadese som Virtual reality ble tidlig på 90-tallet. Synes egentlig utviklingen i det siste året har vært fantastisk da farger og kontrast har stått i fokus, samt ny teknologi som sparer strøm og gir smalere skjermer. Dette trenger vi en videre utvikling av, men nå spørs det om ikke alle produsentene hiver seg på 3d hysteriet og ignorerer videre utvikling det neste året... Lenke til kommentar
Teknofil.no Gjest Skrevet 25. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 25. januar 2010 Jeg har troen på 3D, HVIS, de klarer å levere høyoppløste bilder med god fargegjenngivelse. Når man en gang i fremtiden også slipper brillene vil det bli ordentlig morsomt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg