Amored Skrevet 12. januar 2010 Del Skrevet 12. januar 2010 "Sony’s announced on the EU PS Blog that Europe will be getting its own ModNation Racers beta, starting January 21. The US beta ended this morning. Come January 21, the first 100,000 people to download the beta will get in. If you’re too late, tough break: no beta for you. The beta trial comes with four pre-made tracks, with two of them exclusive to Europe. Sony’s second Play, Create, Share title from United Front Games is due for release in spring." Kilde Lenke til kommentar
Bromlexl Skrevet 12. januar 2010 Del Skrevet 12. januar 2010 Følte spillet var litt så som så. Bra at det kommer en EU beta, men den amerikanske var ikke sånn allverden. Det hadde vært kulere å redigere de figurene hvis ikke de alltid hadde endt opp med å se onde eller demoniske. Selve gameplayet var greit, plaget meg at frameraten ikke var så smooth, spesielt siden det er litt viktig med god flyt i et bilspill. Lenke til kommentar
HerrGhost Skrevet 12. januar 2010 Del Skrevet 12. januar 2010 Blir å sitte å oppdatere storen hele kvelden Lenke til kommentar
Amored Skrevet 12. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 12. januar 2010 Blir å sitte å oppdatere storen hele kvelden Helt riktig! Og det sammen med altfor mange andre europeere. PSN kommer til å kræsje xD Lenke til kommentar
HerrGhost Skrevet 12. januar 2010 Del Skrevet 12. januar 2010 Vel, dette kan kanskje hjelpe: http://www.thesixthaxis.com/2010/01/12/psn-maintenance-scheduled-today/ Lenke til kommentar
kewell79 Skrevet 13. januar 2010 Del Skrevet 13. januar 2010 Skal dukke opp på PSN store i morgen, ifølge playstationlifestyle Lenke til kommentar
HerrGhost Skrevet 13. januar 2010 Del Skrevet 13. januar 2010 Jepp, det gjør den. Lenke til kommentar
- FuzioN Skrevet 13. januar 2010 Del Skrevet 13. januar 2010 Kommer den imorgen? Faen, skal på trening da. Beklager språkbruket. Lenke til kommentar
Laland Skrevet 13. januar 2010 Del Skrevet 13. januar 2010 Så, hva skjer? Burde jeg stå opp tidligere i morgen og laste ned før skolen, eller blir det neste torsdaga? Lenke til kommentar
HerrGhost Skrevet 13. januar 2010 Del Skrevet 13. januar 2010 Den kommer ut når storen blir oppdatert, vanligvis mellom 18-21. Lenke til kommentar
Toman18 Skrevet 13. januar 2010 Del Skrevet 13. januar 2010 Oiida en åpen beta er alltid digg Mangen betaer jeg har vært med på, KZ2, Resistance 2, BFBC2 så dette blir kos!! Lenke til kommentar
Amored Skrevet 14. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 14. januar 2010 Kom ikke noe download i dag nei. Kommer nok den 21. den også. Lenke til kommentar
Toman18 Skrevet 14. januar 2010 Del Skrevet 14. januar 2010 Neste torsdag får vi håpe betaen kommer Vil så gjerne teste denne sleeperhitten..! Lenke til kommentar
Einride Skrevet 15. januar 2010 Del Skrevet 15. januar 2010 Sleeperhit? Synst no Sony et al. har hypa den opp ganske mykje allereie eg. Uansett, får teste demo om det kjem, betaen går eg nok glipp av sidan eg ikkje har tilgong til PS3-en då. (Sony burde forøvrig gjere som MS og gjere PS Store tilgjengeleg via nettet slik at ein kan kjøpe/legge til i nedlastingskø der. Men det kjem kanskje når PSN også blir utvida til Bravia etc.) Lenke til kommentar
Kuff1 Skrevet 21. januar 2010 Del Skrevet 21. januar 2010 Betaen er ute på PS-store nå! Jeg fant den under M der spillene ligger alfabetisk. Lenke til kommentar
Laland Skrevet 21. januar 2010 Del Skrevet 21. januar 2010 Takk for påminnelse! Hadde helt glemt det, men laster den ned nå. Er på 2gb. Lenke til kommentar
Toman18 Skrevet 21. januar 2010 Del Skrevet 21. januar 2010 Likte det jeg fikk testet ja Virker ganske genialt, men de fikser nok den lille laggen og loadetidene til lansering, dette er beta så jeg kan skjønne det Lenke til kommentar
thomassit0 Skrevet 21. januar 2010 Del Skrevet 21. januar 2010 Noen som gidder å gameshare med meg ? Var på jobb da den ble lagt ut Lenke til kommentar
kewell79 Skrevet 22. januar 2010 Del Skrevet 22. januar 2010 Hakker mye mer enn US versionen Lenke til kommentar
Laland Skrevet 22. januar 2010 Del Skrevet 22. januar 2010 Sitter med et så-som-så inntrykk. For de av dere som har prøvd Pure, så virker det som om et er mye det samme her når det gjelder at spillet spiller veldig mye for deg. Editorene, derimot, er bunnsolide. Har bare prøvd karakter og bil-editoren hittil, men kommer til å prøve meg på bane-editoren senere. Tenker det er den som blir spillets virkelig sterke side. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå