LarZen Skrevet 11. januar 2010 Del Skrevet 11. januar 2010 Lego Universe har vært i produksjon i lang tid nå men det har vært dårlig med bilder og film, men under CES 2010 har det dukket opp noen klipp. Her slik kan vi prøve å sammle litt info rundt Lego Universe frem til lansering. Lenke til kommentar
Xifi Skrevet 11. januar 2010 Del Skrevet 11. januar 2010 Må si det virka veldig snodig, av det lille som jeg har sett da selvfølgelig. Godt mulig det kan bli et relativt bra spill likevel, bare jeg får sett litt mer gameplay og slikt. Lenke til kommentar
Cyberfrog Skrevet 11. januar 2010 Del Skrevet 11. januar 2010 Jeg ble heller ikke særlig interessert av dette her. Men stilig animasjon (ikke in-game) i den andre videoen. Lenke til kommentar
Nøtte Skrevet 11. januar 2010 Del Skrevet 11. januar 2010 Jeg ante virkelig ikke at noe slikt som det her var under produksjon! Lurer mer på konseptet bak det helle og slikt så kommer til og følge med på dette framover! Lenke til kommentar
krazeh Skrevet 11. januar 2010 Del Skrevet 11. januar 2010 Det spørs jo om dette spillet vil rettes mer mot barn enn vi som begynner å bli/er voksne. Lenke til kommentar
KraniC Skrevet 12. januar 2010 Del Skrevet 12. januar 2010 synes dette ser ganske kult ut i grunn. men det kan bli vanskelig å lage innhold i det som er bra nok til å holde på spillerne. gleder meg no til det kommer ut eller en eventuel beta. er det sagt noe om dette vil bli P2P eller F2P? Lenke til kommentar
Xifi Skrevet 12. januar 2010 Del Skrevet 12. januar 2010 Det spørs jo om dette spillet vil rettes mer mot barn enn vi som begynner å bli/er voksne. Mye av grunnen til at jeg synes spillet var snodig, føler liksom at jeg ikke faller helt inn i kategorien utviklere retter det mot, merkelig slåssing var det også. (hvis det var det de viste i en av de filmene så ) Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 12. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 12. januar 2010 (endret) Endret 12. januar 2010 av _LarZen_ Lenke til kommentar
Stifi Skrevet 19. januar 2010 Del Skrevet 19. januar 2010 Ser ut som blockland. ;P Lenke til kommentar
KraniC Skrevet 26. mars 2010 Del Skrevet 26. mars 2010 må bare annonsere her at eg ble invitert til closed beta testing av lego universe. serveren er åpen torsdag, lørdag og søndag. gleder meg sykt til i morgen no Lenke til kommentar
KraniC Skrevet 27. mars 2010 Del Skrevet 27. mars 2010 ja då har beta-en startet og eg må si eg ble litt skuffet, spillet virket gøy. men etter et skulle vekk fra start zonen så stoppet spillet på 35% på loadingen, noen som har samme problem eller? visst det er en feil i spillet håper eg de fikser det snart. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå