mobilen.no Skrevet 11. januar 2010 Del Skrevet 11. januar 2010 Endelig kom det en oppdatering til Nokia N900. Men hva er egentlig endret? Les saken her Lenke til kommentar
Mobilen.no Gjest Skrevet 11. januar 2010 Del Skrevet 11. januar 2010 haha dere venter med å skrive test av n900 til den er blitt oppdatert etter release mens xperia x2 som dere har fått i prerelease utgave den kjører dere på med før den er lansert? Lenke til kommentar
Mobilen.no Gjest Skrevet 12. januar 2010 Del Skrevet 12. januar 2010 Det skinner jo ganske tydelig igjennom hva redaksjonen synes om tlf. Dette er en minipc og ikke en tlf så det blir feil å klage på at det ikke går an å skrive sms med en hånd. Det er positivt hvis man kan det, men ikke negativt hvis man ikke kan det Hvis det snart kommer en liten pc fra feks acer hvor man kan putte inn simkort så håper jeg redaksjonen klager på at det ikke går an å skrive sms med 1 hånd, hehe. Lenke til kommentar
mobilen.no Skrevet 12. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 12. januar 2010 haha dere venter med å skrive test av n900 til den er blitt oppdatert etter release mens xperia x2 som dere har fått i prerelease utgave den kjører dere på med før den er lansert? Hei! Vi fikk Xperia X2 til test med det som angivelig skulle være release firmware. Det er hardwaren (ikke norske taster ennå) som er pre release på denne modellen. Vi har også omtalt N900s svakheter i nåværende utgave. Lenke til kommentar
mobilen.no Skrevet 12. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 12. januar 2010 Det skinner jo ganske tydelig igjennom hva redaksjonen synes om tlf. Dette er en minipc og ikke en tlf så det blir feil å klage på at det ikke går an å skrive sms med en hånd. Det er positivt hvis man kan det, men ikke negativt hvis man ikke kan det Hvis det snart kommer en liten pc fra feks acer hvor man kan putte inn simkort så håper jeg redaksjonen klager på at det ikke går an å skrive sms med 1 hånd, hehe. Skinner det igjennom? Jeg bruker N900 nesten daglig og er godt fornøyd. Men det betyr ikke at jeg ikke kan se at den er umoden. Svært lovende, men ennå ikke ferdig utviklet. Lenke til kommentar
Mobilen.no Gjest Skrevet 13. januar 2010 Del Skrevet 13. januar 2010 Det er mulig med MMS med programmet mkMMS. (Flyter rundt på Maemo.Org) Lenke til kommentar
Mobilen.no Gjest Skrevet 14. januar 2010 Del Skrevet 14. januar 2010 Nå har andre del av oppdateringen kommet, så tokk ikke så mange dagene :-) 1.dag for å være presis. Så nå kan de som kun har Exchange 2003 endelig også få synket e-post :-) Lenke til kommentar
Mobilen.no Gjest Skrevet 14. januar 2010 Del Skrevet 14. januar 2010 2009.51-1 http://conversations.nokia.com/2010/01/14/nokia-n900-software-update-part-2/ Lenke til kommentar
Mobilen.no Gjest Skrevet 14. januar 2010 Del Skrevet 14. januar 2010 Den nye er ute nå!!! :-) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg