samco Skrevet 12. september 2010 Del Skrevet 12. september 2010 noe flere nyheter ang datoer for de nye mobilene venter selv på å løpe å kjøpe xSAMCOx på live Lenke til kommentar
Blackbuck_InnleggNO Skrevet 12. september 2010 Forfatter Del Skrevet 12. september 2010 (endret) Ryktene sier mellom 10-20. oktober Ikke lenge til det altså! Sjekk ut 1800pocketpc/wp7games Endret 12. september 2010 av Blackbuck Lenke til kommentar
Blackbuck_InnleggNO Skrevet 10. oktober 2010 Forfatter Del Skrevet 10. oktober 2010 (endret) Angry Birds and Tap Tap Revenge coming to Windows Phone 7? There’s nothing official but thanks to Tasos for pointing to this tiny screenshot found on the newly launched Windows Phone 7 portal that shows two of the most successful mobile games as now being present on the Windows Phone 7 Marketplace : Tap Tap Revenge and Angry Birds. this could obviously just be a mock-up picture but I wouldn’t be surprised if Microsoft manged to get both of these applications on board for the the launch of the platform. BUSTED! Windows Phone 7 "Launch Party" i morgen kl 15:30 norsk tid. Kan ses direkte her: Windows Phone Newsroom Endret 10. oktober 2010 av Blackbuck Lenke til kommentar
samco Skrevet 12. oktober 2010 Del Skrevet 12. oktober 2010 ingen xbox live på mobile 7 for oss i norge ingen app store ..... noting , 0 ,zero da datt intressen min for en mobile 7 mobil betraktelig...... (muligent det kommer..... ja jøss) Lenke til kommentar
Blackbuck_InnleggNO Skrevet 12. oktober 2010 Forfatter Del Skrevet 12. oktober 2010 (endret) Ja, det var litt skuffende. Men både XBL og Marketplace kommer til Norge. Kanskje til og med før jul Jeg har forhåndsbestilt HTC Mozart! Eller ikke. Vanskelig å bestemme seg Endret 14. oktober 2010 av Blackbuck Lenke til kommentar
samco Skrevet 12. oktober 2010 Del Skrevet 12. oktober 2010 hvor har du lest at det kommer? Lenke til kommentar
Blackbuck_InnleggNO Skrevet 12. oktober 2010 Forfatter Del Skrevet 12. oktober 2010 WP7-artiklene på itavisen, Amobil, Digi og VG blant annet. Lenke til kommentar
samco Skrevet 13. oktober 2010 Del Skrevet 13. oktober 2010 (endret) ahh kk... trenger en ny tlf og iphone 4 frister lite ... må vel prøve en mobile7 da Endret 13. oktober 2010 av samco Lenke til kommentar
Doochebag Skrevet 13. oktober 2010 Del Skrevet 13. oktober 2010 Kommer nok til å holde meg til iOS og iPhone, 3GSen overlever til en eventuell iPhone 5 neste år. Men Xbox Live-integrasjon er noe jeg vil misunne WP7-brukere. Kan vel bare drømme om en Xbox Live-app i App Store... <_< Lenke til kommentar
l Denato l Skrevet 29. oktober 2010 Del Skrevet 29. oktober 2010 Tror nok det blir Mycrowsoft's WP7 på meg også.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå