VEH_InnleggNO Skrevet 11. januar 2010 Del Skrevet 11. januar 2010 PC-eiere får omsider anledning til å teste neste Battlefield. Les hele saken Lenke til kommentar
abery Skrevet 11. januar 2010 Del Skrevet 11. januar 2010 (endret) PC-eiere får omsider anledning til å teste neste Battlefield. Les hele saken Betyr dette at jeg må bestille spillet digitalt for å bli med i betaen? Faen heller, jeg vil ha en fysisk kopi! (gidder da ikke kjøpe 2 stk hehe) Endret 11. januar 2010 av Trombley<br /> Lenke til kommentar
Hr. Jenssen Skrevet 11. januar 2010 Del Skrevet 11. januar 2010 Er det slik å forstå at når man kjøper spillet fra EA Store, at man får spillet i Steam, eller laster man ned med en egen EA downloader? Har lyst til å forhåndsbestille, men skal jeg ha det digitalt, så vil jeg ha det på Steam. Lenke til kommentar
Stinkey Skrevet 11. januar 2010 Del Skrevet 11. januar 2010 Slik jeg forstod det så er de i samtaler med flere distributører og forhåndsbestilling fra dem skal også få deg inn i betaen. Men det eneste som sikrer deg beta foreløpig er fra EA Store. Så litt tålmodighet så får dere muligheten til hard copies. De er også i samtaler med steam We are however working with Steam to have the Public PC Beta available on Steam, but can't confirm this quite yet so cross your fingers Steam users. :-) Jeg tviler sterkt på at de ikke ønsker en beta på Steam. Og jeg tror ikke Steam har noe spesielt imot å selge det som er øyeblikkets mest forventede skytespill(?) så innen et par uker tenker jeg de har det bekreftet Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå