gspr Skrevet 20. juli 2003 Del Skrevet 20. juli 2003 Du må nok utdype "sånne rare tegn" litt. Har du mulighet til å ta et screenshot for å vise hva du mener? Lenke til kommentar
camilla_ Skrevet 20. juli 2003 Forfatter Del Skrevet 20. juli 2003 Jepp..-... Menne . . . . . . . . . . . . . Ja , hvordan legger jeg det ut her da! Lenke til kommentar
kaaasen Skrevet 20. juli 2003 Del Skrevet 20. juli 2003 Bare å laste dem opp på webområdet ditt og linke til dem herfra. Lenke til kommentar
Logan Skrevet 20. juli 2003 Del Skrevet 20. juli 2003 Jepp..-...Menne . . . . . . . . . . . . . Ja , hvordan legger jeg det ut her da! Kan du forklare - på norsk hvis du kan? Søtt navn du har Roy (camilla). Lenke til kommentar
WikingTOR Skrevet 21. juli 2003 Del Skrevet 21. juli 2003 er det dette vi kaller for troll? Lenke til kommentar
Term Skrevet 21. juli 2003 Del Skrevet 21. juli 2003 selfølgelig hjelper det også om du bare gir en link til siden som gir deg rare skrifttegn. Lenke til kommentar
Roberto Skrevet 21. juli 2003 Del Skrevet 21. juli 2003 selfølgelig hjelper det også om du bare gir en link til siden som gir deg rare skrifttegn. Jeg har skjønt det slik at det gjelder alle... (?) Lenke til kommentar
gspr Skrevet 21. juli 2003 Del Skrevet 21. juli 2003 Jepp..-...Menne . . . . . . . . . . . . . Ja , hvordan legger jeg det ut her da! Sender deg message med email-addressen min, så kan du maile det til meg... Lenke til kommentar
camilla_ Skrevet 21. juli 2003 Forfatter Del Skrevet 21. juli 2003 har maila deg gspr!! Sendt deg ett screenshot Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå