Gå til innhold
Trenger du hjelp med internett og nettverk? Still spørsmål her ×

Hjelp Meg! VIKTIG!

Anbefalte innlegg

Så du leser mitt innlegg?

Ikke uten grunn, jeg har ett problem som har plaget meg LENGE..

Når jeg er inne på nett sider er plutselig fontene blitt mye større enn før, og nå er det faktisk nye tegn, jeg har en egen side, og når jeg er på den, kommer det opp helt andre bokstaver enn det det skal være der.

Så jeg har funnet ut at det har noe med språk å gjøre, så jeg høyreklikker, og går på encoding, og der er den på westerneurepean og auto select.. Dette skal jo være riktig!

På enkelte sider er det helt normalt, men på min egne side er det ikke det :(

Jeg bruker HTML på geocities for å lage sidene mine, og dette har hent før og plsger meg sinnsykt. Jeg klarer ikke lage sider når det er slikt! Så er det noen som er bort i noen lignende, forstår, eller bare vet hva man gjør og vil hjelpe?

Ikke nøl med å svare meg!

Send meg en privat melding eller melding her!

Vil få fikset dette nå !

Camilla :roll:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
hvor er det?

og hva er IE?

:oops: *flau*

Jeg mener om du bruker Internet Explorer. Dobbeklikker du på en stor "E" for å gå på internett?

Ihvertfall hvis du bruker IE, så må du opp (med musen) til en meny som heter "Vis". Klikk på den. Så klikker du på Tekststørrelse, så Mellomstor.

Lenke til kommentar

Kan du utdype rare bokstaver?

offtopic: da jeg begynte her, syntes jeg også det var best med "SE HER!!!!" overskrifter.. Etterhvert begynte jeg å skjønne at det ikke hjalp mer enn en overskrift som kort beskreiv problemet ditt.. Bare et lite tips :wink:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...