camilla_ Skrevet 20. juli 2003 Del Skrevet 20. juli 2003 Så du leser mitt innlegg? Ikke uten grunn, jeg har ett problem som har plaget meg LENGE.. Når jeg er inne på nett sider er plutselig fontene blitt mye større enn før, og nå er det faktisk nye tegn, jeg har en egen side, og når jeg er på den, kommer det opp helt andre bokstaver enn det det skal være der. Så jeg har funnet ut at det har noe med språk å gjøre, så jeg høyreklikker, og går på encoding, og der er den på westerneurepean og auto select.. Dette skal jo være riktig! På enkelte sider er det helt normalt, men på min egne side er det ikke det Jeg bruker HTML på geocities for å lage sidene mine, og dette har hent før og plsger meg sinnsykt. Jeg klarer ikke lage sider når det er slikt! Så er det noen som er bort i noen lignende, forstår, eller bare vet hva man gjør og vil hjelpe? Ikke nøl med å svare meg! Send meg en privat melding eller melding her! Vil få fikset dette nå ! Camilla Lenke til kommentar
Roberto Skrevet 20. juli 2003 Del Skrevet 20. juli 2003 Hei Camilla! Hvis du bruker IE så gjør dette: Vis -> Tekststørrelse -> Mellomstor Lenke til kommentar
camilla_ Skrevet 20. juli 2003 Forfatter Del Skrevet 20. juli 2003 hvor er det? og hva er IE? :oops: *flau* Lenke til kommentar
OgnOmm Skrevet 20. juli 2003 Del Skrevet 20. juli 2003 Internet Explorer.. Men prøv opera om du ikke gjør det Lenke til kommentar
camilla_ Skrevet 20. juli 2003 Forfatter Del Skrevet 20. juli 2003 OK! Fikk det til, men ett problem til..! De rare bokstavene.. Det er helt. Ja, helt teit..! Vet noen hvordan man fikser det? Lenke til kommentar
Roberto Skrevet 20. juli 2003 Del Skrevet 20. juli 2003 hvor er det?og hva er IE? :oops: *flau* Jeg mener om du bruker Internet Explorer. Dobbeklikker du på en stor "E" for å gå på internett? Ihvertfall hvis du bruker IE, så må du opp (med musen) til en meny som heter "Vis". Klikk på den. Så klikker du på Tekststørrelse, så Mellomstor. Lenke til kommentar
camilla_ Skrevet 20. juli 2003 Forfatter Del Skrevet 20. juli 2003 Ja, har fått det til :wink: Les mitt andre spm Lenke til kommentar
Ullsokk Skrevet 20. juli 2003 Del Skrevet 20. juli 2003 Kan du utdype rare bokstaver? offtopic: da jeg begynte her, syntes jeg også det var best med "SE HER!!!!" overskrifter.. Etterhvert begynte jeg å skjønne at det ikke hjalp mer enn en overskrift som kort beskreiv problemet ditt.. Bare et lite tips :wink: Lenke til kommentar
camilla_ Skrevet 20. juli 2003 Forfatter Del Skrevet 20. juli 2003 Ja sånne tegn.. =( De plager meg! Lenke til kommentar
Ullsokk Skrevet 20. juli 2003 Del Skrevet 20. juli 2003 Kan du gi meg link til en side som har slike rare bokstaver.. Det gjør det litt lettere.. Lenke til kommentar
Eventh Skrevet 20. juli 2003 Del Skrevet 20. juli 2003 Dette er jo et long shot, men here goes. Legg: <meta http-equiv="Content-Type" content="text/html; charset=iso-8859-1"> mellom <head></head> Lenke til kommentar
camilla_ Skrevet 20. juli 2003 Forfatter Del Skrevet 20. juli 2003 er ny her vært her en gang før, da beskreiv jeg problemet mitt i overskriften, men nå fant jeg ikke på noe enn HJELP MEG for jeg er så slitn.. Sorry.. Lenke til kommentar
camilla_ Skrevet 20. juli 2003 Forfatter Del Skrevet 20. juli 2003 Mint Bob, hva var de greiern? Lenke til kommentar
Roberto Skrevet 20. juli 2003 Del Skrevet 20. juli 2003 Høyreklikk -> Koding -> Automatisk Valg (er den markert?) Lenke til kommentar
camilla_ Skrevet 20. juli 2003 Forfatter Del Skrevet 20. juli 2003 Jepp, den og western european Lenke til kommentar
camilla_ Skrevet 20. juli 2003 Forfatter Del Skrevet 20. juli 2003 hå°¥r <-- Sånne rare tegn! Der skal det stå håper.. :-? Lenke til kommentar
camilla_ Skrevet 20. juli 2003 Forfatter Del Skrevet 20. juli 2003 noen lagt seg, eller? =( :o Lenke til kommentar
camilla_ Skrevet 20. juli 2003 Forfatter Del Skrevet 20. juli 2003 Somebody help moi! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå