Miles Teg Skrevet 11. januar 2010 Del Skrevet 11. januar 2010 Tittel og undertittel sier vel alt. Lenke til kommentar
PootieTang Skrevet 11. januar 2010 Del Skrevet 11. januar 2010 Hos meg vises det riktig. trådadressen +&view=getnewpost hvis jeg klikker på emnenavnet og tilsvarende +&getlastpost hvis jeg klikker under nyeste innlegg Lenke til kommentar
Miles Teg Skrevet 11. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 11. januar 2010 (endret) Har hatt et par tråder som har vært riktige nå, men i morrest (og i går kveld) var det konsekvent feil. For "Gjett filmen" og bokdiskusjonen pekte lenkene på første side i tråden. Det er også mulig Opera fucker med hodet mitt *edit* Bare steng denne tråden, enten så var bare det en brainfreeze fra min side, eller så er det fikset. Problemet eksisterer i alle fall ikke lenger. Endret 11. januar 2010 av Miles Teg Lenke til kommentar
PootieTang Skrevet 11. januar 2010 Del Skrevet 11. januar 2010 Da setter jeg denne som løst og stenger tråden. Lenke til kommentar
Erlend Skrevet 11. januar 2010 Del Skrevet 11. januar 2010 Bare for å skyte inn noe. Jeg har merket dette selv, det er mulig at det "resatte" seg etter forumoppgraderingen forrige torsdag. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg