eirikol1 Skrevet 11. januar 2010 Del Skrevet 11. januar 2010 (endret) Hei, eg har kjøpt splitter ny custom pc, eg kjøpte ikkje ny CD-ROM fordi den eg hadde var egentleg grei nokk, men kvar gong eg prøver å installere eit spel frå CD-ROMen så kresjer setupen. Eg prøvde til dømes å installere Flight Sim 04, meldinga eg fekk var: "Microsoft Games AutoRun/Setup har sluttet å virke" kvifor kjem det her opp, og kva kan eg gjere får å fikse det, eg fekk installere OSet, skjerm driverene og hovudkort drivererene frå CD utan problemet, men når eg prøvde meg BF2, BF1942 og FS04 så gjekk det galt. Endret 11. januar 2010 av .*'Eirik'*. Lenke til kommentar
Arne90 Skrevet 11. januar 2010 Del Skrevet 11. januar 2010 Mulig at FlightSim er en DVD plate?... Lenke til kommentar
eirikol1 Skrevet 14. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 14. januar 2010 det er cd plate men ROMen støtter DVD og CD, det funket på ein gammal pc eg hadde før. Lenke til kommentar
Arne90 Skrevet 15. januar 2010 Del Skrevet 15. januar 2010 For meg høres det ut som cd-romen din er delvis ødelagt. Har hatt samme problem selv, rommen klarte kun å lese av de innerste delene av en cd, mens på cder/dvder med data oså lener ut i kantene fikk den problemer. Jeg fant dessverre ikke noen løsning på det problemet Du kan jo prøve å kopiere cdens innhold til et image bilde for å teste dette. Det kan jo tenkes at feilen ligger i innstalasjonsprogramvaren også. Lenke til kommentar
eirikol1 Skrevet 15. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 15. januar 2010 okay, men eg vurderer å kjøpe ny Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå