liland94 Skrevet 30. oktober 2010 Del Skrevet 30. oktober 2010 (endret) ville ikke tro den er rett. var en dude som tweetet vahn, og spurte om den knivegreia, og vahn svarte med å si at ikke alt på internett er sant. Rimelig sikker på at dette er rett. tirsdag 9 nov. Edit: Eller er vel sånn preloading på steam så er vel kanskje en uke før? MW2 fikk preloadingen før det var en uke igjen til realease om jeg husker rett, kryss fingrene! Om alle som har kjøpt på Steam skal laste ned samtidig kommer serverne til å smelte <_< Btw, sniper gameplay i god kvalitet her Blir sikkert tatt ned om en stund, men verdt å se Endret 31. oktober 2010 av Big h3aD Lenke til kommentar
liland94 Skrevet 31. oktober 2010 Del Skrevet 31. oktober 2010 Oida! En ny zombie bane er avslørt! Dette kan jeg glede meg til! Det foregår i Pentagon og man kan spille som John F. Kennedy, Richard Nixon, Fidel Castro and Robert McNamara. Lenke til kommentar
Mokko Skrevet 31. oktober 2010 Del Skrevet 31. oktober 2010 (endret) Jeg kom. Zombie-videospoiler. Endret 31. oktober 2010 av Mokko Lenke til kommentar
liland94 Skrevet 31. oktober 2010 Del Skrevet 31. oktober 2010 Jeg kom. Zombie-videospoiler. Meget, meget god avslutning på helgen. Lenke til kommentar
Mokko Skrevet 1. november 2010 Del Skrevet 1. november 2010 Zombie-spoiler: En lekket video viser et nytt "vidundervåpen" kalt "Thundergun". Ser awesome ut. Lenke til kommentar
Pubé Skrevet 1. november 2010 Del Skrevet 1. november 2010 Går det bra å gå rett på Black Ops uten noen erfaring fra skytespill siden gamecube? Lenke til kommentar
liland94 Skrevet 1. november 2010 Del Skrevet 1. november 2010 (endret) Litt Pentagon gameplay og litt Gun-Game gameplay Går det bra å gå rett på Black Ops uten noen erfaring fra skytespill siden gamecube? Tror jeg skal gå helt fint. Black Ops er ikke noen direkte oppfølger, så du går ikke glipp av noe historie relatert Endret 1. november 2010 av Big h3aD Lenke til kommentar
Exia Skrevet 2. november 2010 Del Skrevet 2. november 2010 Blir nok bra det her, men savner cod4 layouten. Den var skikkeilg clean og minimalistic. Jeg kunne virkelig klart meg uten alle de bildene i hjørnene, samt det som kommer på skjermen når man dreper noen Lenke til kommentar
Mokko Skrevet 2. november 2010 Del Skrevet 2. november 2010 Jeg er litt enig. MW2 og BO (som nok bygger på systemet til MW2) prøver litt for hardt å fikse noe som ikke er ødelagt. Lenke til kommentar
liland94 Skrevet 2. november 2010 Del Skrevet 2. november 2010 Unnskyld språket, men FAEN! Det er bare 1 uke igjen og pre-loading på Steam er ikke mulig ennå. Om dette vil si at ingen kan laste ned spillet før den 9. blir jeg ikke å få spillet før helgen med tanke på serverbelastning og min egen nettlinje. Ikke bra <_< Lenke til kommentar
Riboflavin' Skrevet 2. november 2010 Del Skrevet 2. november 2010 Gamespot har et timelangt program om multiplayeren: http://www.gamespot.com/shows/now-playing/?now_playing_call_of_duty_black_ops20101101&tag=topslot;thumb;1 Lenke til kommentar
Elefantmesteren Skrevet 2. november 2010 Del Skrevet 2. november 2010 det er grunnen til at jeg ikke kjøpte på steam (pluss det koster så mye der), gidder ikke styret med at steam ikke lar meg laste ned før dagen osv. Lenke til kommentar
-ErlendA- Skrevet 3. november 2010 Del Skrevet 3. november 2010 Bare synd det ikke er teamkill på Pentagon Zombies (erfaring fra nazi zombies) De zombiene lignet på ansatte, noen som vet hvor mange som jobber i pentagon? Lenke til kommentar
liland94 Skrevet 3. november 2010 Del Skrevet 3. november 2010 Skulle bare informere om at pre-loading er nå mulig for Black Ops Made my day! Lenke til kommentar
BulletFeed Skrevet 5. november 2010 Del Skrevet 5. november 2010 er det noen som vet om en spillbutikk som sender black ops før 8. november? har hørt med både game og gamezone, begge sender ikke ut før 8. folk i andre land har ho begynt å få det al... Lenke til kommentar
Konamixx_InnleggNO Skrevet 5. november 2010 Del Skrevet 5. november 2010 CDon sendte mitt idag. Men de sender jo fra sverige så har det ikke før tidligst mandag uansett. Lenke til kommentar
BulletFeed Skrevet 5. november 2010 Del Skrevet 5. november 2010 æsj, hadde håpet på og få det noen dager før Lenke til kommentar
Mokko Skrevet 5. november 2010 Del Skrevet 5. november 2010 Å herregud.. spillet er ødelagt. Gamebreaking glitch er allerede funnet, og den er drøy. http://www.youtube.com/watch?v=W4sayCloOmc&feature=player_embedded Lenke til kommentar
aswfg Skrevet 5. november 2010 Del Skrevet 5. november 2010 lefdal sendte også idag.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå