Konamixx_InnleggNO Skrevet 26. oktober 2010 Del Skrevet 26. oktober 2010 Ifølge personer som har spilt Betaen funker det fremdeles fint å quickscope. Ikke like kjapt som i MW2 selvfølgelig, men det skal ikke ha vært noe problem. Det at scopet ikke var zoomer i sentrum av skjermen skal visst heller ikke være merkbart, så vi får bare vente å se. Lenke til kommentar
tronds2000 Skrevet 26. oktober 2010 Del Skrevet 26. oktober 2010 Ifølge personer som har spilt Betaen funker det fremdeles fint å quickscope. Ikke like kjapt som i MW2 selvfølgelig, men det skal ikke ha vært noe problem. Det at scopet ikke var zoomer i sentrum av skjermen skal visst heller ikke være merkbart, så vi får bare vente å se. Hvem har du hørt dette fra? Det finnes ingen Public beta på CoDBO. Riktignok har Community VIPs sånn som Hutch fått komme til Treyarch og fått prøvd litt. Lenke til kommentar
Avean Skrevet 26. oktober 2010 Del Skrevet 26. oktober 2010 Quick scope noe som skiller de bedre fra resten, nå har jeg hørt den også Quick scoping er et tegn på at noe er galt med spillet spør du meg og som spillere utnytter. Snipere kan løpe rundt og quick scope og fremdeles treffe nøyaktig som crosshairet. Men COD er nå arkade da så er sikkert sånn det skal være. Syns det blir for teit :/ Lenke til kommentar
Huggiii Skrevet 26. oktober 2010 Del Skrevet 26. oktober 2010 Ifølge personer som har spilt Betaen funker det fremdeles fint å quickscope. Ikke like kjapt som i MW2 selvfølgelig, men det skal ikke ha vært noe problem. Det at scopet ikke var zoomer i sentrum av skjermen skal visst heller ikke være merkbart, så vi får bare vente å se. Det stemmer, men det skal fjernest til lansering. Lenke til kommentar
Konamixx_InnleggNO Skrevet 26. oktober 2010 Del Skrevet 26. oktober 2010 (endret) Ifølge personer som har spilt Betaen funker det fremdeles fint å quickscope. Ikke like kjapt som i MW2 selvfølgelig, men det skal ikke ha vært noe problem. Det at scopet ikke var zoomer i sentrum av skjermen skal visst heller ikke være merkbart, så vi får bare vente å se. Hvem har du hørt dette fra? Det finnes ingen Public beta på CoDBO. Riktignok har Community VIPs sånn som Hutch fått komme til Treyarch og fått prøvd litt. Det var en "intern" beta over XBL. Black ops beta lå til nedlasting på marketplace. zzirGrizz nevnte det. Hva skal de eksakt fjerne da? De må jo programmere inn noe tull med siktemidlet. Mulig det blir programert inn til launch, men det vil jo si at det er noe half assed de kom på i siste liten. Edit: For alt vi vet kan det allerede være implementert og ha veldig lite å si siden ingen merket det i betaen. Endret 26. oktober 2010 av Konamixx Lenke til kommentar
Huggiii Skrevet 26. oktober 2010 Del Skrevet 26. oktober 2010 Ifølge personer som har spilt Betaen funker det fremdeles fint å quickscope. Ikke like kjapt som i MW2 selvfølgelig, men det skal ikke ha vært noe problem. Det at scopet ikke var zoomer i sentrum av skjermen skal visst heller ikke være merkbart, så vi får bare vente å se. Hvem har du hørt dette fra? Det finnes ingen Public beta på CoDBO. Riktignok har Community VIPs sånn som Hutch fått komme til Treyarch og fått prøvd litt. Det var en "intern" beta over XBL. Black ops beta lå til nedlasting på marketplace. zzirGrizz nevnte det. Hva skal de eksakt fjerne da? De må jo programmere inn noe tull med siktemidlet. Mulig det blir programert inn til launch, men det vil jo si at det er noe half assed de kom på i siste liten. Edit: For alt vi vet kan det allerede være implementert og ha veldig lite å si siden ingen merket det i betaen. Mener jeg leste at enten må man noscope helt eller så må man sikte HELT inn før man kan skyte. Lenke til kommentar
Konamixx_InnleggNO Skrevet 27. oktober 2010 Del Skrevet 27. oktober 2010 Fornuftig diskusjon rundt quickscoping. Hva noen av gutta fra Machinima synes om JD's uttalelser. Lenke til kommentar
worthy Skrevet 27. oktober 2010 Del Skrevet 27. oktober 2010 (endret) Glad man ikke kan bruke sniperen som hagle i semi-medium til low distance, derfor du har med deg en secondary. Use it bitches! EDIT: Og nå slepper jeg vel å se unger prøve å 360'e ned fra tak og faile slik at laget taper SnD runder pga han tror han er OpTiC whatshisface Endret 27. oktober 2010 av worthy Lenke til kommentar
Mokko Skrevet 27. oktober 2010 Del Skrevet 27. oktober 2010 .. og shotguns er primary nå. Lenke til kommentar
liland94 Skrevet 27. oktober 2010 Del Skrevet 27. oktober 2010 På en måte er jeg litt glad for det det med quickscopingen. Jeg liker å gjøre det, men kraften til en sniper på kort avstand kan være frustrerende. Jeg er enig med det Hutch sier i denne videoen. Jeg vet at han snakker mest om Auto-Aim på konsoll, men han har et godt poeng om quickscoping i Black Ops der inne også. Anbefalt å se Lenke til kommentar
Gal_ape Skrevet 28. oktober 2010 Del Skrevet 28. oktober 2010 Var noen som fortalte meg at BO skal bli subscription-based.. :o Kan noen bekrefte/avkrefte dette? Lenke til kommentar
Konamixx_InnleggNO Skrevet 28. oktober 2010 Del Skrevet 28. oktober 2010 *Avkrefte* Lenke til kommentar
Lexiboij Skrevet 28. oktober 2010 Del Skrevet 28. oktober 2010 Blir multiplayeren delt opp i soner? amerika, europa og lignende? Skal bestille fra canada til ps3. Hadde hvert greit å vite om jeg kan spille med kompiser eller ikke. Lenke til kommentar
Mokko Skrevet 28. oktober 2010 Del Skrevet 28. oktober 2010 (endret) Call of Duty: Black Ops will support regional matchmaking filters on a global scale. So, no matter where you’re at in the world, you will have the ability to specify whether you want to match with players from other geographical regions, or only those local to you. This will make communication and lag a much less intrusive variable on your gameplay experience. KILDE. EDIT: Uansett, det hadde nok ikke vært noe problem. PS3-spill er vel sonefrie, så om det hadde vært noe regionsopplegg hadde det nok gått på hvor du og din PS3-befinner seg, eller hvilket land PSN-brukeren din er registrert på. Vil jeg tro.. Endret 28. oktober 2010 av Mokko Lenke til kommentar
Lexiboij Skrevet 28. oktober 2010 Del Skrevet 28. oktober 2010 Da vet jeg at det blir kjøp fra amerika. Lenke til kommentar
liland94 Skrevet 30. oktober 2010 Del Skrevet 30. oktober 2010 Her er den fulle perk listen til Black Ops Noen perker så litt kulere ut enn før Lenke til kommentar
Elefantmesteren Skrevet 30. oktober 2010 Del Skrevet 30. oktober 2010 ville ikke tro den er rett. var en dude som tweetet vahn, og spurte om den knivegreia, og vahn svarte med å si at ikke alt på internett er sant. Lenke til kommentar
b00ndocksaint Skrevet 30. oktober 2010 Del Skrevet 30. oktober 2010 Har kjøpt black ops fra steam. Men kan ikke laste ned enda. Er dette normalt ? noen som vet når jeg kan begynne å laste ned ? Lenke til kommentar
Erik Skrevet 30. oktober 2010 Del Skrevet 30. oktober 2010 Når spillet kommer ut....? Lenke til kommentar
Konamixx_InnleggNO Skrevet 30. oktober 2010 Del Skrevet 30. oktober 2010 (endret) tirsdag 9 nov. Edit: Eller er vel sånn preloading på steam så er vel kanskje en uke før? Endret 30. oktober 2010 av Konamixx Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå