Einride Skrevet 14. september 2010 Del Skrevet 14. september 2010 Det er visst nok eit helikopter du kan styre sjølv: Description: The gunship (helicopter) is fully controllable by the player. You can use both the minigun and rockets to kill enemies. Unlocked: 6000 CoD Points Kjelde: http://www.cod7blackops.com/killstreaks/ Lenke til kommentar
Elefantmesteren Skrevet 14. september 2010 Del Skrevet 14. september 2010 (endret) ja, den la jeg også merke til. Hvem vil vel ha UAV når man kjøre en sånn liten luring i stedet. En annen ting jeg lurer på er forskjellen på Chopper Gunner og Gunship. Gunship er noe man kaller både kamphelikoptere og fly. Er det snakk om noe lignende AC-130 eller det slik at man kan styre sitt eget helikopter? Noen som vet? uav = se hvor fienden er i 30 sek, kan hjelpe deg med flere kills til en bedre killstreak rc car: gir sannsynligvis 1 kill, hjelper ikke til en bedre killstreak vil sikkert bli færre rc biler når folk har lekt litt med dem en stund, spesielt om folk er flinke til å skyte i stykker bilene før de kan eksplodere nær dem. gunship er et helikopter med en minigun, som du flyr og skyter med selv. edit: det hadde raketter og ja, er samme greia som fra singleplayer e3 videoen. Endret 14. september 2010 av Såpe Lenke til kommentar
liland94 Skrevet 14. september 2010 Del Skrevet 14. september 2010 Ser for meg at Gunship blir rimeli skøy! Og enig i at RC bilene blir å gi seg etter en stund, mest gimmick, arti, men UAV er verdt så mye mer. Lenke til kommentar
Gal_ape Skrevet 22. september 2010 Del Skrevet 22. september 2010 Syns det er stilig at de legger med en treningsmodus, coop mot bots! Håper bare ikke at den kunstige intelligensen blir helt på trynet, setter seg fast i vegger og sånt noe. Lenke til kommentar
ElRein Skrevet 29. september 2010 Del Skrevet 29. september 2010 Enig i at UAV er verdt mer for de som vet de klarer høyere killstreaks, men det er jo en del som ikke sikter så høyt. Flertallet, vil man jo kanskje kunne si. Forresten deilig at man ikke så å si automatisk får fete killstreaks ved å klare fem på rad (les: predator - harrier- pavelow/CG/ac130). å "legitimt" få en streak på 11 krever sine skills og sin flaks. Eneste problemet jeg kan se med det er vel at folk kommer til å campe i enda større grad enn i MW2, hvor det tidvis blir pinlig lite bevegelse på kartet. :rolleyes: Gleder meg uansett til spillet. Jeg tror snart jeg har strukket strikken langt nok med MW2. :-) Lenke til kommentar
liland94 Skrevet 29. september 2010 Del Skrevet 29. september 2010 Da er det 100% offisielt, zombies kommer tilbake! Zombies officially announced Dette blir bra! Lenke til kommentar
Mokko Skrevet 1. oktober 2010 Del Skrevet 1. oktober 2010 Hvor er det best å forhåndsbestille mtp. rask levering? Hadde tenkt å slå til på 399-tilbudet til Elkjøp, hvordan er de med forhåndsbestilling-levering? Bor i Oslo. Lenke til kommentar
nub_nutz Skrevet 1. oktober 2010 Del Skrevet 1. oktober 2010 Du vil nok få mange forskjellige svar. Elkjøp har for min del levert på dagen samt dagen etter lansering, og det funker greit for in del når eg får spillene for 349,- Men har hørt skrekkhistorier med 1-2 ukers levering ETTER lansering Men eg velger å tro det hører sjeldenhetene til Lenke til kommentar
RED STAR Skrevet 1. oktober 2010 Del Skrevet 1. oktober 2010 Disse modusene er rykende ferske i seg selv, og utfordrer spilleren ved kreative krumspring som for eksempel å gi alle spillerne pistoler med kun ei kule – som dreper på ett skudd. Dreper man en spiller med pistolen så får man ei ny kule, hvis ikke så tvinges man til å løpe rundt med kniven. virker som en spennede modus for meg, har et spesielt håndlag med pistoler (virkeligheten og COD) mens med kniver, er det nok bare i COD B) Lenke til kommentar
liland94 Skrevet 2. oktober 2010 Del Skrevet 2. oktober 2010 Disse modusene er rykende ferske i seg selv, og utfordrer spilleren ved kreative krumspring som for eksempel å gi alle spillerne pistoler med kun ei kule – som dreper på ett skudd. Dreper man en spiller med pistolen så får man ei ny kule, hvis ikke så tvinges man til å løpe rundt med kniven. virker som en spennede modus for meg, har et spesielt håndlag med pistoler (virkeligheten og COD) mens med kniver, er det nok bare i COD B) Av alle Wager modusene tror jeg GunGame blir best Gleder meg som en hund til matmor kommer hjem! Lenke til kommentar
cuberen Skrevet 3. oktober 2010 Del Skrevet 3. oktober 2010 Hvis et spill lanseres på en fredag, må man regne med å ikke kunne få det før neste torsdag, via elkjøp. Det har skjedd med meg og andre flere ganger. Mens noen ganger har jeg det dagen etter lansering. Hvilken plattform skal det spilles på? Jeg tror jeg går for 360, men litt usikker. Lenke til kommentar
Erik Skrevet 3. oktober 2010 Del Skrevet 3. oktober 2010 (endret) 360 er jo å anbefal hvis du skal spille online siden det ses på av mange (som har begge konoller) som den konsollen som er beste egnet for denne type spilling. Kan også legge til at det pleier å være flere personer "online" på 360'n når det kommer til multiplattform spill. Endret 3. oktober 2010 av Erik Lenke til kommentar
Mokko Skrevet 3. oktober 2010 Del Skrevet 3. oktober 2010 (endret) Hm.. hvor har dere andre tenkt å bestille det, da? Jeg kunne ha stukket og hentet det på Platekompaniet etter skolen eller noe, men jeg er bare 16 år og har opplevd en 2-3 ganger at folk har nektet å selge meg 18-årsgrense-spill. Vil helst være sikret spillet på dagen. EDIT: @Erik: Nå er det vel egentlig ikke noe reelt problem at det er litt færre spillere online på PS3. Endret 3. oktober 2010 av Mokko Lenke til kommentar
liland94 Skrevet 3. oktober 2010 Del Skrevet 3. oktober 2010 Jeg spiller på PC, så da er det Steam på meg, bare de ikke gjør som med MW2 og slipper det 2 dager senere der uten grunn Men, eneste grunnen til at 360 egner seg mer til CoD er vell at du får alt innhold der før det kommer til PC & PS3. Lenke til kommentar
Mokko Skrevet 3. oktober 2010 Del Skrevet 3. oktober 2010 Det var sånn med MW2, men ikke med Cod4&5 så vidt jeg husker. Tror da ikke de har sagt noe om hvordan det blir for Black Ops ennå? Lenke til kommentar
liland94 Skrevet 3. oktober 2010 Del Skrevet 3. oktober 2010 Det var sånn med MW2, men ikke med Cod4&5 så vidt jeg husker. Tror da ikke de har sagt noe om hvordan det blir for Black Ops ennå? Jeg fikk vite om det med MW2 på Steam den kjipe måten. Var så ivrig når jeg forhåndsbestilte at jeg ikke så på releasen og den var så klart 2 dager senere <_< Men, får bare vente å se til Black Ops kommer på Steam, som burde være ganske snart. Lenke til kommentar
Mokko Skrevet 3. oktober 2010 Del Skrevet 3. oktober 2010 Hehe, var mer ment til dette, da jeg spiller på PS3.. Men, eneste grunnen til at 360 egner seg mer til CoD er vell at du får alt innhold der før det kommer til PC & PS3. Lenke til kommentar
Mokko Skrevet 6. oktober 2010 Del Skrevet 6. oktober 2010 Black Ops blir i 3D (for PS3, Xbox 360 og PC), ifølge de som har prøvd detvirker det skikkelig bra også. Man trenger en 3D-tv da, og det er det vel de færreste (inkludert undertegnede) som har. Lenke til kommentar
Elefantmesteren Skrevet 6. oktober 2010 Del Skrevet 6. oktober 2010 blir greit om noen år da, når folk har 3D-tver. så kan vi ta frem black ops og få en ny opplevelse? Lenke til kommentar
Narishma Skrevet 11. oktober 2010 Del Skrevet 11. oktober 2010 http://www.gametrailers.com/episode/bonusround/410?ch=1&sd=1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå