Erik Skrevet 25. november 2010 Del Skrevet 25. november 2010 Poenget med ninja? Lyden når du går er jo ikke eksisterende fra før, og hvis du mot formodning skal høre noen ting er det umulig å høre hvor lyden faktisk kommer fra. De har i allefall patchet inn fotskritt lyd på konsoll. Lenke til kommentar
Konamixx_InnleggNO Skrevet 25. november 2010 Del Skrevet 25. november 2010 Er patchet inn på konsoll ja, men ikke på langt nær slik det var i MW2. Josh Olin har også sagt at det aldri vil bli på det nivået. Adapt var ordet han brukte. Lenke til kommentar
liland94 Skrevet 3. desember 2010 Del Skrevet 3. desember 2010 Ny patch til PC! Black Ops Blog, new PC Patch Lenke til kommentar
Whispman Skrevet 4. desember 2010 Del Skrevet 4. desember 2010 Hei, nå som Black Ops kom ut med Theater Mode, har jeg prøvd og lage min første montage. Jeg vet ikke om den er spesielt bra. Det er bare en slags test, men jeg vil gjerne vite hva dere synes. Jeg brukte Sony Vegas Pro 10 til å redigere. Her er montagen: (Det er første gang jeg bruker Sony Vegas, det eneste videoredigerings programmet jeg har vært borti før er Windows Movie Maker, så dette er ganske nytt for meg, men si hva du syns om montagen) Ps. Jeg vet at montagen er veldig kort, mye kortere en de egentlig skal være, men det er bare en slags test. Lenke til kommentar
Erik Skrevet 4. desember 2010 Del Skrevet 4. desember 2010 (endret) Tøff liten montage, men jeg ville rette deg til vår "Call Of Duty Mediathread", her kan du poste videoer som du selv synes er bra, eller videoer du har laget selv. Det er en tråd for oss som liker Call Of Duty gameplay. Endret 4. desember 2010 av Erik Lenke til kommentar
liland94 Skrevet 7. desember 2010 Del Skrevet 7. desember 2010 Bare jeg som er blitt helt avhengig av zombie? Jeg og en kompis klarte 26 på Kino i helga Vet ikke med dere men for meg var et rimelig bra ^_^ Lenke til kommentar
saladin waits for alice Skrevet 7. desember 2010 Del Skrevet 7. desember 2010 Syns det er litt dritt at vi pc brukere ikke får fyr av med high roller Lenke til kommentar
liland94 Skrevet 7. desember 2010 Del Skrevet 7. desember 2010 Syns det er litt dritt at vi pc brukere ikke får fyr av med high roller Det å vinne 1500CP per match er pretty dårlg ja En annen ting som er litt dumt gjort av Treyarch er at vi PC spillere ikke har mulighet til å spille de 4 zombie banene fra WaW i Black Ops. Jeg skjønner ikke hvorfor disse må være konsoll eksklusive Lenke til kommentar
saladin waits for alice Skrevet 7. desember 2010 Del Skrevet 7. desember 2010 (endret) yupp, spiller ikke zombie så ofte, but less content is less content. Snart tredje prestige Endret 7. desember 2010 av amir90 Lenke til kommentar
nub_nutz Skrevet 7. desember 2010 Del Skrevet 7. desember 2010 Får rett og slett ikkje nok tid til dette spillet om dagen, og når det blir tid går det ofte i wager matches med kompiser online Så lite levling gitt Lenke til kommentar
worthy Skrevet 10. desember 2010 Del Skrevet 10. desember 2010 Får rett og slett ikkje nok tid til dette spillet om dagen, og når det blir tid går det ofte i wager matches med kompiser online Så lite levling gitt Har faktisk ikke spilt en eneste Wager match enda jeg. :S Men jeg kjeder meg ekstremt når jeg spiller det online nå, typ ingen på steam-friendslista spiller det når jeg skal :[ Lenke til kommentar
liland94 Skrevet 16. desember 2010 Del Skrevet 16. desember 2010 Patchen er live på PC, og etter en match så det ut som at Treyarch holdt det de lovte Dårlig tid, så har ikke fått testet mer. Lenke til kommentar
saladin waits for alice Skrevet 16. desember 2010 Del Skrevet 16. desember 2010 Patchen er live på PC, og etter en match så det ut som at Treyarch holdt det de lovte Dårlig tid, så har ikke fått testet mer. Yupp, testet selv et par timer, alt ser bra ut til nå. Lenke til kommentar
HeatSeeKinG Skrevet 19. desember 2010 Del Skrevet 19. desember 2010 Når skal de fikse det satan inkomptente spawnsystemet? Blei faen meg drept 7 satans ganger på rad rett etter spawn. De kunne like gjerne spawnet meg i ett rom med fem claymore's. *tilbake til CoD4 nok en gang. Venter på ny patch* Lenke til kommentar
saladin waits for alice Skrevet 19. desember 2010 Del Skrevet 19. desember 2010 Hvilken mode spiller du? Lenke til kommentar
Elefantmesteren Skrevet 20. desember 2010 Del Skrevet 20. desember 2010 selv har jeg fått litt nok av cod nå, har begynt å spille bc2 igjen. alt for lite kontrol på serverene til at det er noe vits i å ha noen. og på unranked vil det aldri komme folk, ever.. hvis de bare kunne latt folk levle opp i custom servere, og vi enda mer valgfrihet der (maxrounds på search destroy er 15.. hva f) så hadde det vært konge. blir vel at jeg skaffer en server til cod4 om litt da. Lenke til kommentar
liland94 Skrevet 20. desember 2010 Del Skrevet 20. desember 2010 Den første Black Ops DLCen er annonsert! "First Strike" er en pakke med 4 nye MP maps og 1 ny Zombie map, kommer 1 februar til Xbox Live og en måned senere til PS3 og PC. Mer info her. Lenke til kommentar
Sir3n Skrevet 22. desember 2010 Del Skrevet 22. desember 2010 Gleder meg, men er noen som har problemer (på pc) med at navnene på classen resetter seg for hver gang man starter spillet samt at kontroll layout'et ditt resetter seg også? Lenke til kommentar
Exia Skrevet 25. desember 2010 Del Skrevet 25. desember 2010 Gleder meg, men er noen som har problemer (på pc) med at navnene på classen resetter seg for hver gang man starter spillet samt at kontroll layout'et ditt resetter seg også? Slett cfg'n din. Lenke til kommentar
saladin waits for alice Skrevet 25. desember 2010 Del Skrevet 25. desember 2010 (endret) takk, har ventet lenge på en løsning på det. edit: nope, funket ikke hos meg. Endret 25. desember 2010 av amir90 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå