worthy Skrevet 20. november 2010 Del Skrevet 20. november 2010 Patchen har igjen reddet noen, og ødelagt andre. To kompiser med QuadCore og 5770 kort har nå latterlig mye mer FPS drop enn jeg hadde før patchen(e). episk Lenke til kommentar
-ErlendA- Skrevet 20. november 2010 Del Skrevet 20. november 2010 Jeg fikk også problemer etter patchen. Løsningen for meg var å skru av skygger. Lenke til kommentar
M@R7!N Skrevet 20. november 2010 Del Skrevet 20. november 2010 Følte jeg hadde dårlig fps da jeg spilte i går kveld. Når var det patchen kom? Får slå på fps og se om det faktisk stemmer. Lenke til kommentar
Keylar Skrevet 20. november 2010 Del Skrevet 20. november 2010 Jeg får lagspikes 2-3 ganger per match fortsatt jeg. Selv om jeg setter det meste av instillinger på "Lavt". Litt irriterende å dø fordi skjermen låser seg i 3 sec. Lenke til kommentar
Mr. President Skrevet 20. november 2010 Del Skrevet 20. november 2010 Følte jeg hadde dårlig fps da jeg spilte i går kveld. Når var det patchen kom? Får slå på fps og se om det faktisk stemmer. Patchen kom i mårrest. Lenke til kommentar
Exia Skrevet 20. november 2010 Del Skrevet 20. november 2010 Har vært oppe i en gode 3x timer nå, så er ikke helt sikker, men jeg tror den kom ut rundt 4-5 tiden på morgenen. Lenke til kommentar
-ErlendA- Skrevet 20. november 2010 Del Skrevet 20. november 2010 Etter mye aktivitet på Call of Duty forums, ser det ut som mange av problemene stammer fra lyden. Mange brukere har disablet lydkortet sitt og gitt positive etterrapporter. Personlig funket det ikke å skru av lyden, jeg har derimot problemer med shaders. Derfor skrudde jeg av shadows. Lenke til kommentar
Mr. President Skrevet 21. november 2010 Del Skrevet 21. november 2010 (endret) Etter mye aktivitet på Call of Duty forums, ser det ut som mange av problemene stammer fra lyden. Mange brukere har disablet lydkortet sitt og gitt positive etterrapporter. Personlig funket det ikke å skru av lyden, jeg har derimot problemer med shaders. Derfor skrudde jeg av shadows. Sliter selv med lyden etter den siste patchen, hakker noe voldsomt. Men grafikk messig ble det mye bedre. Savner fortsatt en bedre måte og spille med venner på. Slik som det er nå er det jo helt random om man havner på samme lag eller Endret 21. november 2010 av Ronso Lenke til kommentar
saladin waits for alice Skrevet 21. november 2010 Del Skrevet 21. november 2010 Det er jo bra da, jeg vil ikke spille mot et lag med 4-5 stk som står på vent. Er da umulig at det er ikke gøy å sende tomahawk i trynet på kameraten? Lenke til kommentar
Mr. President Skrevet 21. november 2010 Del Skrevet 21. november 2010 Det er jo bra da, jeg vil ikke spille mot et lag med 4-5 stk som står på vent. Er da umulig at det er ikke gøy å sende tomahawk i trynet på kameraten? Sant, når du vinkler det slik! tomahawk<3 Lenke til kommentar
Exia Skrevet 21. november 2010 Del Skrevet 21. november 2010 Jeg kunne også tenkt meg å spille på lag med kameratene mine en gang i blant. Det er ufattelig gøy å drepe alle i en rc bil eksplosjon, mens vi er på lan, for så å høre at de kjefter på hverandre om hvem som blocket hvem. <3 Lenke til kommentar
saladin waits for alice Skrevet 21. november 2010 Del Skrevet 21. november 2010 RC versus Spy plane Hva mener dere? Jeg ser poenget med at spy plane hjelper alle, men blir jo litt meh når mange har det fra før av. Lenke til kommentar
Mokko Skrevet 21. november 2010 Del Skrevet 21. november 2010 Spy Plane. En RC-bil gir deg som oftest ikke mer enn ett kill, og dette teller ikke på killstreaken. Et Spy Plane gir deg en stor fordel som kan hjelpe deg med å få flere kills, og disse teller videre på killstreaken. Samtidig synes jeg nesten RC-bilen er "moralsk forkastelig" å bruke, da det er omtrent umulig for offeret å slippe unna. Jeg blir såpass irritert når jeg blir drept av denne at jeg ikke vil bruke den selv. Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 21. november 2010 Del Skrevet 21. november 2010 (endret) RC er greit nok, siden du blir rimelig forsvarsløs selv. Har seinest i dag greid å drepe en fyr med kniv fordi han lå på bakken og kjørte bil, men jeg opplevde også å komme overraskende på en fyr som sprengte både ham selv og meg i lufta med bilen. Noe jeg virkelig hater med dette spillet og som fikk meg til å huske hvorfor jeg ga meg med Battlefield 2 for noen år siden er bunnyjumping. Det er rett og slett så jævlig feigt og irriterende. Claymore-miner i spawn er ikke akkurat til spillets fordel det heller. Og hvorfor heter ikke denne tråden Call of Duty Black Ops egentlig? Endret 21. november 2010 av AltF4 Lenke til kommentar
Keylar Skrevet 21. november 2010 Del Skrevet 21. november 2010 Heh, jeg har vel egentlig ikke sjekka selv, men hvor kan man forandre killstreaks?. Lenke til kommentar
Erik Skrevet 21. november 2010 Del Skrevet 21. november 2010 Det er en egen greie i MP meny hvor det står "Killstreaks", når du er i høy nok level så kan du gå inn der å kjøpe hvilke som helst killstreaks du vil ha. Men man kan bare ha tre om gangen som i alle andre CoD spill før dette. Lenke til kommentar
Keylar Skrevet 21. november 2010 Del Skrevet 21. november 2010 Det er en egen greie i MP meny hvor det står "Killstreaks", når du er i høy nok level så kan du gå inn der å kjøpe hvilke som helst killstreaks du vil ha. Men man kan bare ha tre om gangen som i alle andre CoD spill før dette. Okey, jeg er bare level 28 så tror ikke har sett "killstreaks" valg menyen enda. Lenke til kommentar
Mokko Skrevet 21. november 2010 Del Skrevet 21. november 2010 Den låses opp rundt lvl 10, så du burde ha sett den. Lenke til kommentar
Oxidia Skrevet 21. november 2010 Del Skrevet 21. november 2010 Joda, du får velge killstreaks på level 10 ! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå